Bugün benim doğum günüm ; )

23 Haziran 2011



Bu seneye kadar hiç bağıra bağıra “bugün benim doğum günüm” şeklinde ortalıkta dolaşmayan ben, bu sene bir şımardım bir şımardım…
Bir hafta önce sadece kahvaltı programı yaptığım okul arkadaşlarımın süpriziyle başlayan kutlamalar, dün akşam kuzenlerin süpriziyle kaldığı yerden devam etti. Sabah öpücüklere boğularak uyandırıldım… Sosyal ağlardan onlarca mesaj aldım… Mailler, smsler, telefonlar hiç susmuyor. Nasıl şımarmayım?

Anannem olsa {… teneşir paklar derdi}. Beni teneşirlerin paklamasına dört sene kaldığını söylesem, kaç yaşımda olduğum konusunda bir ipucu verip buraya gelecek yaşımla ilgili soruları durdurabilir miyim dersiniz? ; )

Hem durdurmasam ne olur ki?

Benim başıma üzeri mercimek ve pirinç taneleri ile süslenen “talih tacı” kondu dün akşam. Varsın geçsin yıllar, ben şımarmaya devam edeyim ; )

14 yorum:

anne kaleminden 23 Haziran 2011 13:38  

mutlu yaşlara gökşen :))) ayrıca kastettiğin yaşı hiç göstermiyosun bilesin :)

Gökşen 23 Haziran 2011 13:42  

Nihan, çok teşekkür ederim. Bir kez daha şımarayım bari : )))

Hande 23 Haziran 2011 14:26  

doğum günün kutlu olsun, doğum günlerinde şımarmak güzel bir haktır :))

defneyleyasamak 23 Haziran 2011 14:27  

Mutlu yaşlar tertibim :)

Gökşen 23 Haziran 2011 14:37  

Hande'cim, çok teşekkürler.

Gökşen 23 Haziran 2011 14:44  

Tuğba'cım, tertibim : )

Saygılar diyorum... pro oldun dimi?

Çok teşekkür ederim arkadaşım.

İmza
Harami 1094 :)

Sinem Ergun 23 Haziran 2011 15:12  

Senin için en özel ve değerli gün bugün, istediğin kadar şımarmakta özgürsün ve de hakkındır. Nice mutlu, neşeli yaşlara ailenle birlikte Gökşencim. Sevgiler..

Unknown 24 Haziran 2011 10:21  

Nice mutlu yaşlara Gökşen, bu özel günde tabi ki şımaracaksın, sevgiler :))

Unknown 24 Haziran 2011 16:01  

Doğum günün kutlu olsun yaşını tarif etmişsin ama ben 26 yı çıakrdım..Gösterdiğini doğrulamak lazım değil mi ?
Yeni yaşın şans ve mutluluk getirir inşallah..nice nice yıllara..

aysencifci 24 Haziran 2011 16:57  

Nice sağlıklı, mutlu, huzurlu seneler dilerim ailen ve tüm sevdiklerinle beraber.

Gökşen 24 Haziran 2011 19:14  

Sinem, ne zamandır karşılamamıştık : ) Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.

Gökşen 24 Haziran 2011 19:16  

Bahar, çok teşekkürler. Egemen'e öpücükler.

İçimizdeki Karnaval, ne güzel dilekler, çok teşekkür ederim.

Gökşen 24 Haziran 2011 19:17  

Ayşen, çok teşekkür ederim. Ne zamandır bakamıyorum sayfanıza yoğunluktan, maceralarınızı merak ediyorum : )

The Cat Hag 1 Temmuz 2011 04:01  

Such lovely, beautiful photos. :)


xoxo,
Addie
The Cat Hag

Yorum Gönder