Yüzleşme

31 Aralık 2011

Bir daha hiç yazamayacağım sandım. Hiç konuşamayacağım, gülümseyecek bir şeylerimiz olmayacak sandım…

Dünya dursun istedim… Durmadı, döndü…

Yüzleşelim biraz sizinle dedi… Aldım karşıma oturttum. Çok şeyi varmış anlatacak… Sabah olduğunda biz büyümüştük… Bu sene, koca sene, devirdiğim/z onca sene… Buharlaştı gitti işte… Bir gecede büyüdük biz, hepimiz.

Güzel kızım,

Ne kadar büyük olduğunuzun farkında değilsiniz henüz. Sen ve Saner. Siz tutunacak koca bir dal oldunuz. Biz büyükler sizin gövdenize sığındık. Tekrar gülebildik... Nasıl gülmeyiz ki “bu hafta satranç dersinde sen hangi taş oldun?” diye sorduğumda “rezil oldum anne rezil” diye haykırmana. “Vezir” olmuşsun meğer ; ) Ya da “aba aba” diye senin peşinde koşan Saneriko’muz… Bir arada olamadığınız, ayrı düşünce yapamadığınız o halleriniz… Tutunduk sizlere, gözlerinizdeki ışıltıya…

Dün… haberi geldi. Yeniden doğduk her birimiz. Hep beraber başaracağız. İnanıyoruz. Biz gücünü birbirinden alan büyük ve şanslı bir aileyiz.

Evet olgulaştık o gece… Hayatın anlamı ve anlamsızlıkları o gece yerini buldu zihnimizde. Affettik ve iyimser insanlar olduk… Ama zamanı geri almak için, sıradan ve sığ insanlar olmayı tercih etmez miydik?

Bu sene böyle bitsin. Yeni sene sağlık versin.

Gayrı'sı nasılsa oluyor.

5 yorum:

Müge 31 Aralık 2011 11:11  

Gökşen'cim... Yeni yıl güzel haberlerinizle dolu olsun inşallah..

Çok güzel yazmışsın.. İçime işledi.. Yüreğinden öpesim geldi :) Öperim :)

Gökşen 31 Aralık 2011 13:14  

Müge'cim, çok teşekkürler. Yeni yıl hepimize güzel haberler, yeni umutlar getirsin...

aysencifci 1 Ocak 2012 20:32  

Gökşen umarım herşey yolundadır? Çok merak ettim, umarım çok kötü bir şey değildir... Yeni yıl size ennn güzel ne varsa ve sağlık getirsin. Öptük

Gökşen 2 Ocak 2012 12:06  

Ayşen, çok teşekkür ederim. Hepimize güzellikler, en çok da sağlık getirsin.

Sayfana yazdım ;)

anne kaleminden 2 Ocak 2012 16:53  

kötü bir şeyler olmuş gökşencim, umarım 2012 de tüm izleri silinir sadece size kattığı olumlu tecrübeler kalır geriye....

Yorum Gönder