Her yara kabuk bağlar mı?

30 Temmuz 2008

Dün akşam Lâl’i uyuturken yanına uzanıp izledim. Bir müddet debelendikten sonra yüzüstü, kurbağa gibi uyuyakaldı. Perçemleri alnına dökülmüş, üst dudağı alt dudağını hapsetmiş, ellerinin üzeri gamze gamze... Sonra gözüm dirseğine takıldı. Yaralanmış ve kabuk bile bağlamış. Ne zaman düştü de ilk dirsek yarasını aldı acaba? Ben neden yanında değildim? Düştüğünde yanında olsaydım, tutup kaldırsaydım… “acıdı mı annecim?” diye sorsaydım. Sonra ona düşmemesi için acele etmeden yürümesi gerektiğini anlatsaydım.
Biliyorum bunları şimdi ben yapmıyorsam da anneannesi yapıyor. Hem de en az benim kadar itinalı, en az benim kadar sabırlı. Ama teselli etmiyor işte. Onun dirsekleri yaralanıp kabuk bağlarken, benim gönlüm yaralanıyor.

5 yorum:

özge erdoğan,  31 Temmuz 2008 11:37  

merhaba:)
LAl'i ve sizi yaklaşık 2 aydır sessizce takip ediyorum, ama bugün aranızdayım işte...10,5 aylık anneyim..Kızımın adı Eylül Lila...kızım şanslı bebeklerden çünkü babaannesi bakıyor..ben Lila'mı bırakıp işe başladığımda henüz 4 aylıktı...İçimde kocaman fırtınalar koptu bırakıp giderken..Şimdi de kızım kıyametleri koparıyor ardımdan el sallarken...

Sizi çok iyi anlıyor ve bu zor günlerinizde yalnız olmadığınızı hatırlatmak istiyorum...
Bebeğiniz ve siz sağlık içinde yaşayın:)

Gökşen Camgöz,  31 Temmuz 2008 11:47  

özge merhaba,
hoşgeldin : ) Eylül Lila ne hoş bir isim, kulağa çok hoş geliyor... ben de Lâl'i bıraktığımda 4 aylıktı henüz, kaderdaşmışız : (
desteğin için teşekkür ederim, bugünlerde her yerden desteklenmeye ihtiyacım var...

sevgiler.

Teyzen,  31 Temmuz 2008 17:11  

Ablacım, Lal çok güçlü bir kız olacak büyürken de büyüdüğünde de. Annemiz çalışmıyor olmasına rağmen biz ne kadar çok düşüyorduk, unuttun mu o günlerimizi? Onunla 1 dk bile geçiriyorsan şükret ve tadını çıkartmaya bak :)
Akşam görüşürüz :)

zeynep 3 Ağustos 2008 16:24  

oyyy kıyamam Gökşen'ime..
Ebru'yla ben ara sıra yanına gelip agucuk gugucuk yapsak diner mi yaraların?
canım benim yaaaa...

frndfgw 5 Ekim 2008 01:54  

, [url=http://lzeprladtiie.com/]lzeprladtiie[/url], [link=http://eeulkokabfjj.com/]eeulkokabfjj[/link], http://qqcoeyopwszd.com/

Yorum Gönder