İ K İ

24 Nisan 2009



Bir anne ve babayı bundan daha mutlu eden ne olabilir?

Çok şey.

Anne ve baba olmanın en güzel tarafı bu olsa gerek; arkası gelmeyen mutluluklar, sevinç gözyaşları ve “börtdeeey” diye oralıkta dolaşan bir yer fıstığı…

İ Y İ  K İ  D O Ğ D U N  A Y Ş E  L Â L.

2 günden beridir bir sulugözlük virüsü yapıştı üzerime gitmiyor... Mutluluktan mı, mutluluğumuzu bizimle paylaşan dostlarımıza duyduğumuz şükrandan mı, anneliğime inanamaktan mı, "iyi doğduuun" nidalarının hala kulağımda çınlamasından mı, yer fıstığının gülen gözlerinden mi yoksa tocamın [yahu sen bu kızın müsameresini, mezuniyetini nasıl izleyeceksin] içerikli manidar konuşmalarından mı bilemiyorum??

İyisi mi ben susayım an'lar konuşsun.


Lâl'în en sevdiği çizgi karakterler Buggs Buny pastamızı süsledi.



Didem'cim enfes kurabiyelerin için çok teşekkürler, ellerine sağlık... Başta kimseler kıyıp yiyemedi ama lezzetine dayanmaları uzun sürmedi : )

Toca, Tertan, Dayi ve Dia... Değerli balon şişirme katkılarınız için teşekkürler : )


Anne-kız bir resmimiz olmasın mı?


Riders Club için ilk girişimi, tabii ki kanka hala'dan : )




M U T L U Y I L L A R...

19 yorum:

Elif 24 Nisan 2009 17:27  

NİCE MUTLU YILLARA HEP BERABER OLSUN :)

pastaci rapunsel 25 Nisan 2009 01:24  

Pırıl pırıl kırmızı pabuçlum, yeni yaşın mutluluğuna mutluluk, sağlığına sağlık, sevdiklerine yepyeni sevgiler katsın, iyi ki doğmuşsun prenses Lal...

Gökşen'ciğim, tüm yiyenlere, tadanlara afiyetler olsun, iyi ki minik peri Ayşe Lal'in annesi olmuşsun, iyi ki seni tanımışım:) Ben hediyemi kullanmaya kıyamadım, saklıyorum:)

Sımsıcak sevgiler, öpücükler.....

Sevinç,  25 Nisan 2009 12:32  

Sayfanızı severek okuyorum. Lal'e sağlıklı, mutlu seneler diliyorum. Hep mutlu kalın.
sevinç

Primarima,  25 Nisan 2009 14:27  

MUTLU YAŞLAAAAR!
MUTLULUKLAR:)
SAĞLIKLAR:)
BAŞARILAR:)
SEVGİLER:)
HERŞEY LAL'İN OLSUN....
BU ARADA ;HADİ GÖKŞEN Bİ ARA BULUŞACAKDIK UNUTMADIM BEN:)AKLIMDA...

Nilsunun annesi 26 Nisan 2009 00:55  

2, 3, 4.... ve daha nicelerine birlikte... Küçük meleğine mutluluklar diliyorum Gökşen... Bu arada ana kız resminize bayıldığımı söylemeden geçemiyeceğim:)

Bernacan 27 Nisan 2009 12:08  

İYİ Kİ DOĞDUN TATLI LÂL...
NİCE MUTLU YILLARAA.. NİCE MUTLULUKLARA.. :)
BU ARADA, PRİMAM RİMAMLA BULUŞURSANIZ BANA DA HABER EDERSİNİZ Dİ Mİ?

Kanka Ela'nın annesi Selda.,  27 Nisan 2009 12:13  

Yoruldun ama çok güzel bir parti oldu Gökşencim.Ellerinize sağlık..Elbisesi ve ayakkabıları ile tam bir prenses olmuştu miniğim benim:)
Canımız Lal'in doğumgünü tekrar kutlu olsun.Nice sağlıklı, mutlu yaşlar diliyoruz.O güzel yüzünden, o güzel gülücükler hiç eksik olmasın Lal'ciğim..

Kanka Ela'nın annesi Selda.,  27 Nisan 2009 12:24  

Buarada doğumgününün tadı damağımızda kaldı.Ela'nın hala doğumgününde kaldığı kesin:))bunu yazmadan geçemeyeceğim..

Bütün haftasonu bunu dinledim:

"iyi ki doğdun Laaaallll"-olmadı
"iyi ki doğdun aaaayyşeee"-olmadı
"iyi ki doğdun Laaaallll ayşeee"-olmadı
"iyi ki doğdun Ayyşeee Laaaallll"-"anne oldu":))
Kocaman Alkııışş:))

Gökşen 27 Nisan 2009 12:49  

Elif, çok teşekkürler.

Didem'cim, ben de seni tanıdığıma çok mutlu oldum çok teşekkürler.

Ebru, ben de unutmadım tabii ki, Kalamış diye konuşmuştuk ayarlayalım hemen. Büyük Blogger Buluşması ya da BBB :))

Özlem'cim, sizin de az kaldı 1.yaşına ne heyecan ne heyecan :))

Berna'cım, ederiz tabii...

Selda'cım, iyi ki geldiniz çok mutlu ettiniz bizi. Eloş'um için de organize oluruz inşallah.
Bu arada Lâl'de sürekli Ela'yı sayıklıyor. Ela uyuyoo, Ela yemek yiyoo, Ela balon oynuyooo... Haftasonu dinlediklerimiz çok benzermiş demek ki:)) Birkaç saatte böyle oldularsa ben Sapanca sonrasını merak ediyorum çok :))

SenBenCem 27 Nisan 2009 13:59  

Gökşencim, Lalciğime sağlıkla, mutlulukla, huzurla, başarıyla dolu nice güzel yaşlar diliyorum.

Resimler çok güzel dönüp dönüp baktım, pastaya bayıldım, cookie'lere bayıldım, anne kız resminize bayıldım.

Kucak dolusu sevgiler

hatice (teyzeciğin tersanedaşı:)),  27 Nisan 2009 14:45  

İYİ Kİ ARAMIZA GELDİN LAL:)
Farkında bile olmadan o kadar çok insanı mutlu ediyorsun ki, nazlı dünya nimeti seni:)

Gökşen Abla sana da bu site için çok teşekkür etmek lazım tekrardan. Çoğumuzun hayal meyal hatırladığı bu bebişlik günlerimizi Lal'e hatırlatmasının yanında bizler için de acayip motive edici bir misyonu var valla:)

Bir yerlerde bir bebeğin bu kadar sevildiğini, mutlu edildiğini görmek güzel. Ve bu bebeğin varlığını kişi %100 biliyorsa bu daha da güzel. Demek ki Dünya hala emek verilebilir, yaşanılabilir bir yer:)

Allah nazarlardan sakınsın:) (Aminnnnnnnn)

Gökşen 27 Nisan 2009 14:56  

Hande'cim, canım arkadaşım çok sağol.
Özledik biz sizi yahu, organizasyon fısıltıları kulağımda çınlamaca :))

Hatice'cim, neredelerdesin sen? desem? böyle bir misyonum olabileceğini düşünmemiştim hiç, senin güzel kalbinden o güzel düşünceler...

Bulunur Hint Kumasi 28 Nisan 2009 01:59  

Nice Mutlu Yıllara!

NoT: Buluşma fısıltıları duyuyorum:))

TOCA,  28 Nisan 2009 13:45  

Sizi çok seviyorum, bana bu mutluluğu yaşattğınız için ne kadar şükretsem yeterli olmaz. İyi ki varsınız.

Gökşen Camgöz,  28 Nisan 2009 14:29  

Serap, teşekkürler. Evet fısıltılar doğru, aksiyon alacağız en kısa zamanda. sen de sen de :)

Gökşen Camgöz,  28 Nisan 2009 14:31  

Toca'cım, biz de seni : ) Nice senelere, beraberce...

Ayça 30 Nisan 2009 02:57  

Gökşencim. size ailece daha nice sağlıklı yaşgünü kutlamaları diliyorum..
Sevgiler.

Dia,  30 Nisan 2009 17:30  

Bidaneeeeem
Ayaaaadıııımmmm
Nice mutlu senelere
Seni çok seviyoruz..

tebbqlmzxv 16 Aralık 2009 18:47  

, [url=http://heeteoomvojo.com/]heeteoomvojo[/url], [link=http://ckeaydiqquql.com/]ckeaydiqquql[/link], http://tptpqvdmkkxf.com/

Yorum Gönder