Rolleri çatıştıran…

10 Nisan 2009

Bu sabah Levent’in meşhur plazalarından birinde, gökdelen kelimesinin hakkını verecek bilmem kaçıncı katında, yuvarlak bir masanın etrafında Faber toplantı kalemimle aldığım notlar:

Cross site scripting açığı var, productiona geçen her site için testleri paylaşalım, locale download edilme konusu?, error handling testleri, check listi paylaşalım, application/firewall önerilerimiz,….

Kalemim bunları yazarken aklımdan geçenler:
Hande neden aramadı hala, acaba almadı mı? ay yoksa yanlış biyerlere mi gönderdim?, Yarın Selda& Ela’ya götüreceğimiz Tiramisuyu akşamdan yapsam, sabaha da kuaförü sıkıştırsam? 1 mayıs tatil olacakmış pazartesiyle birleştirip kısadan kaçsak mı? Sabah mailime düşen oyun grubu annelerinden birinin tecrübesi: “tuvalet eğitiminde adaptör kullanmadim. Çünkü kakasını yaparken ayaklarıyla yerden destek alması da gerekiyor.” Hakkaten hiç böyle düşünmemiştim, oyun grubundan çok şey öğreniyorum…

[Gökşen Hanım siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?]

[eee evet, adaptör… ay pardon… sistemleri birbirine adaptasyonu imkansız, tamamen farklı altyapı kullanıyorlar… blablabla…]

Aklım kayıyor… uzaklaşıyorum, çemberimin dışına çıkmaya başlıyorum…

Rol çatışması mı yaşıyorum??
Rol çatışması: bireyin toplum içinde farklı rollere sahip olup bu rolleri birbiriyle karıştırması sonucu ortaya çıkan durum.
Kaynak: sozluk.sourtimes.org

Bence evet!

Belki de hayallerime mi yaklaşıyorum.

Bence evet!

Kötü bir şey mi?

Bence hayır!

1 yorum:

pzwmbwem 16 Aralık 2009 14:27  

, [url=http://lwyqdshspeml.com/]lwyqdshspeml[/url], [link=http://xskrndnirdfs.com/]xskrndnirdfs[/link], http://efqhuqinjhmc.com/

Yorum Gönder