Yeniden

10 Haziran 2009

Gökşen hanim nasil diyeceğimi bilemedim
Söyle söyle rahat ol Yıldız. Ne zaman gidiyorsun?
Cumartesi
biiiiiiiippp

Bünye alıştı her yazı böyle geçirmeye.

Hatta annemlere taşınırken yanımda götüreceğim bavul hıncahınç dolmadı diye mutlu bile oldum. İyi ki yaz dedim, eşyalar çok yer tutmuyor.

Gülmeyin, önemli bir şey benim için; kış olsa mesela paltosu var, çizmesi var, hırkası var, şapkası var, beresi var… Bir de tüm bunların versiyonları var elbet, iş hayatından sebep.

Tecrübenin getirdiği rahatlık Lâl’in de biraz olsun büyüyüp derdini anlatabilmesiyle birleşince uyukumu kaçıracak bir durum yok sanki.

Ya da bunu konuşmak için erken mi acaba? Sabah pörtlemiş gözler ve kafamda soru baloncuklarıyla uyanır mıyım acaba? Göriciiiiz!??

6 yorum:

Bernacan 10 Haziran 2009 10:55  

Off... Yine mi? Artık yavaş yavaş kreş mi araştırsan acaba?

Gülfer 10 Haziran 2009 22:48  

aaa, inanmıyorum :(
Kolay gelsin, ne diyeyim...

I Make Thousands of Dollars a Month Posting Links on Google from Home 13 Haziran 2009 01:59  

Hey, great post, very well written. You should post more about this. I'll definitely be subscribing.

anneanne,  16 Haziran 2009 02:53  

canım bebeğim gelişine çooook sevindik.seni daha çok sevip koklıyabileceğiz,deden de mutlu.seninle çocuk olmak,güzel bir şey.beni seneler öncesine götürdün.annenin,teyzenin ve dayının çocukluklarını tekrar yaşıyorum.seni bize getirdikleri için annene ve babana teşekkürler.

How I Make $300 a Day Online 18 Haziran 2009 04:34  

Hey, great post, very well written. You should write more about this.

vzxyzct 16 Aralık 2009 22:40  

, [url=http://krpctijnphfa.com/]krpctijnphfa[/url], [link=http://tzibeyyooocz.com/]tzibeyyooocz[/link], http://xarouumbxaol.com/

Yorum Gönder