Döndük

16 Temmuz 2009

Dönmesine döndük de iki satır yazmaya vakit olmadı. Unutulmasınlar diye artık ve nihayetinde yazılacaklar. İşte bir tatilin anatomisi : )



İlk günümüz sitedeki ulaşım problemini çözmekle geçti. Doğumgününde kanka hala tarafından hediye edilen kask ve çocuk oturağı, kendi bisikletlerimizin apartmanının alt katındaki depodan çalınması nedeniyle Datça'da yerini buldu.



















Lâl bu sene simite oturmak konusunda geçen seneye göre daha isteksizdi. Tekne gezisi öncesi simidini İstanbul'da unuttuğunuzu farkedip gecenin bir köründe açık Migros bulabilmek telaşıyla Datça'ya inmiş olmamız onun için bir şey ifade etmedi tabi ki. Simidini karada kullanmak kendini daha emniyetli hissettirdi. Sonuç: Kendi deneyimlerimizi çocuklarımıza aktarırken bizim gibi hissetmelerini beklemek için yıllara ihtiyaç olduğunu kavrayan bir anne-baba.















İşte tatilimizi özetleyen kare... Kova-kürek takımları... Anne-babanın ayaklarındaki kumu temizlemek maksadıyla on yüz milyon bin defa kovanın içine su doldurulur, şezlonglara taşınır ve ayaklardan boşaltılır. Suya girmeden ayakları sudan buruşan anne görmedik demeyin : )



Gayson abiii kepçaplı patates istedim ben.
biy de ayyan istedim ben.
"Kepçaplı patates"e çok güldük ama nereden öğrendiğine baya bir süre takıldım ben, zira biz yemeyiz kızartma ve türevleri, hele ki kepçaplı hiç yemeyiz!



Uzak gibi görünse de bu resim bana Lâl'in bir genç kız olduğu zaman duruşunu, yürüyüşünü anlattı sanki : )


Anlatacak onca şey varken kafamı kaşıyabilmek için beşyüz defa düşündüğüm yoğun günlerin arasında bu kadar yazabiliyorum. Çayır çimen özlemimizin son bulması, bu karenin yaşam biçimimiz olması yönünde blogger voltranı oluşturabilir miyiz dersiniz?


Bir sonraki posta kadar HOÇÇAKAAALIN...

9 yorum:

Bernacan 16 Temmuz 2009 15:50  

Voltranın kolunun biri ben olurum :)
Hoşgeldiniz..

Kanka Ela'nın annesi Selda.,  16 Temmuz 2009 16:07  

ay çok özlemişim valla.yeni birşey yazdın mı diye siteye sürekli girip bakmaktan yorulmuşum:))Hoşgeldiniz.güzel bir tatil olmuş.darısı başımız artık:))

Fatma,  16 Temmuz 2009 16:12  

Hoşgeldiniiiiz. ne kadar ara verdiniz, çok merak etmiştim.

Nilsu'nun annesi 16 Temmuz 2009 16:41  

Ben de seve seve üstleniyorum kollaradan biri olmayı... Hatta iki kolu bile olabilirim... Son kareye bayıldım... Ama bayıldım:)

aysen cifci 16 Temmuz 2009 17:08  

Ne güzel resimler bunlar, Lal kız nasıl da büyümüş. Hakikaten genç kız gibi görünüyor elbiseli resimlerinde:)) Güzel bir tatilmiş anlaşılan, hoşgeldiniz. Voltran için herkes isteklidir herhalde.
Sevgiler,

Gülfer 17 Temmuz 2009 10:57  

Hoşgeldiniz, özlettiniz kendinizi.
Ne güzel geçmiş tatil, fotolar harika! Darısı başıma :) Lal gerçekten çok büyümüş görmeyeli, maaşallah. Genç kız pozlarına ve elbisesine bayıldım.
Voltran konusunu hiç sorma, hep aklımın bir köşesinde, kalbimin derininde durur bu hayal...

Primarima,  18 Temmuz 2009 15:21  

Gökşen hoşgeldiniz:)Tatil epey sürdü sizde:)Siz döndünüz yakında biz gidiyoruz bir epeyde bizimki sürecek.Lal'e bakdım ve yaşayacaklarımı gördum.

şirin 4 Ağustos 2009 14:23  

gercekten de büyümüş maşallah lalciğe, evt evet ben de gördüm o gençkız edasını Gökşencim, nolucak şunun şurasında 12-13 sene sonra genç bir hanımcııkk olucak annesi:) su gibi akıp gidecek yine zaman sevgiler

fexocnd 16 Aralık 2009 13:01  

, [url=http://xeyabrqeishz.com/]xeyabrqeishz[/url], [link=http://dujoqfzsmgxb.com/]dujoqfzsmgxb[/link], http://kmcgguzxnblh.com/

Yorum Gönder