Teyzemi de verdik, kocaman bir aile oluyoruz :)

6 Şubat 2008

Geçtiğimiz hafta sonu evde bir koşturma, bir telaş… Dayım askerden geldi, Ankara’dan akrabalarımız geldi... Her gelen yanağımdan bir makas alıyor ya da beni kucağına alıp oyun oynuyordu. Meğer bütün bu kalabalık teyzem ve eniştemin nişan seramonisi içinmiş. Annem ve babam da bana güzel elbiseler giydirdiler, saçlarıma tokalar taktılar ama ben sıkıntılı bir bebek olduğum için tek tek kafamdakileri çıkarmayı başardım. Teyzemi paylaşmak zorunda olduğum için duruma biraz içerledim ama annem zamanla kocaman bir aile olacağımızı ve çok şanslı bir bebek olduğumu fısıldadı kulağıma. Teyzeme ve enişteme mutluluklar diliyorum…

4 yorum:

Teyzen,  8 Şubat 2008 15:09  

Prensesim... O gecenin yıldızı sendin:) Paylaşım konusundaki endişelerini anlıyorum ama enişten de ben de seni çok seviyoruz. Seni hiç ihmal etmeyeceğim, sırlarımızı kimseyle paylaşmayacağım;)

Teyzen,  12 Şubat 2008 01:38  

Ne nişan yapmışız teyzecim, herkese nazar değdi:( Annen hastalandı, ben hastalandım, enişten hastalandı, anane de hastalandı hadi biz büyüğüz, atlatırız ama sen nasıl hastalanırsın bitanem.. Nazar değdi hepimize, kıyamam sana hiç:( Ayrıca nişanda böyle olduysak düğünde ne yaparız bilmiyorum ve korkuyorum;) Hemen değişti davranışların, gülüşlerin eksildi. Seni çok seviyoruz iyileş hemen;)

Zeynep,  1 Nisan 2008 12:37  

Lâl'cim teyzeni kıskandığın fotoğrafından da belli oluyor :)))

Teyzeye de mutluluklar dileriz...

kvrjsshdj 12 Eylül 2008 13:08  

, [url=http://sjsaxpeprphb.com/]sjsaxpeprphb[/url], [link=http://uqhfmaeyzitp.com/]uqhfmaeyzitp[/link], http://yqijgplidcsk.com/

Yorum Gönder