Keyf-i hallerimiz

6 Mayıs 2009

Dört gün tatil, bloggerların buluşma programı, tül-perdeler de çok kirlenmiş hazır evdeyken yıkanmalı, misafir ağırlanmalı, yağışlı haftasonu haberleri, blogger programının iptali, kendimi iyi hissetmiyorum vitamine mi başlasam, dur kızım asılma, zeytinyağlı barbunya, fırında çipura, otrivine, tamam Lal’cim parka da gidelim, öküzgözü-boğazkere, kahvaltıda dia’ya, calcium-sandoz, derbi izlenmeden hafta bitmez, yorgun hissediyorum, süpriiiz biz geldiiik, selpak getirsene, ıhlamur da pek sevmem ama, evet biraz üşüttüm galiba, Lâl’cim baban şehirdışına çıktı ya bugün hüpyis getiremeyecek, doktora mı? ne gerek var, aspirin plus c, yok hala iyi değilim sanki dayak yedim, peki gideyim, öhööö öhööö, akciğer filmi, rapor, zatürre başlangıcı, bir torba dolusu antibiyotik, terazi lastik jimnastik : )

5 yorum:

edanik 6 Mayıs 2009 23:41  

aman dikkat bu havalar hepimizi çarptı:)
bebişlerin vitaminlerindenmi içsek:)

SenBenCem 7 Mayıs 2009 13:02  

Ayyyy canım benim, çoook geçmiş olsun yaaa, daha iyisindir umarım. Hay allah yaa, eşin döndü mü, bak neye ihtiyacın olursa hemen ara olur mu, biz hemen geliriz.

Çoooooook öptüm seni

Gökşen 8 Mayıs 2009 01:00  

Eda, vitaminler fayda etmiyormuş geç anladım :)

Hande'cim, daha iyi sayılırım. Eşim döndü, annem yanımdaydı zaten. Çok teşekkürler, bitane arkadaşım benim :))

ipek aral kişioğlu 10 Mayıs 2009 18:07  

Anneler gününüz kutlu olsun :)

Sevgilerimle,

İpek

pzqrqwbsvf 16 Aralık 2009 10:56  

, [url=http://zmufxmuglodh.com/]zmufxmuglodh[/url], [link=http://fxcfamemmtje.com/]fxcfamemmtje[/link], http://jyagjlepeell.com/

Yorum Gönder