G(T)ribal Çelişki

7 Aralık 2009

Cuma gecesi
Bütün geceyi bana yapışık geçirmek için türlü bahanelerle kaçıp yatağıma gelmek istemesinden sebep...

Cumartesi sabahı
Ben yatakta yüzüstü yatarken kamplumbağa misali gelip sırtıma yüz üstü yatmasından ve canımın ne kadar acıdığını anlatamayışımdan sebep...
1 günlüğüne halasına gönderip, iyileşemediğim için ayrılığımızı 2 geceye çıkarmamızdan sebep...

Pazar Akşamı
İkinci günün sonunda ağrıyan vücudumla güçlükle yataktan kalkıp en sevdiği muhallebiyi yaparken gelen telefonla o geceyi de cici babannesinde geçirmek istediğini söylemesinden ve benim biraz daha dinlenmemi istemelerinden sebep [iyi ki varsınız]...

Gözyaşlarım muhallebiye karıştı...

Muhallebi taş gibi, kıvamsız birşey oldu...

Gribal ve Tribal hallerdeyiz yani...

4 yorum:

Gülfer 8 Aralık 2009 16:13  

Aaaaa! Çok ama çok geçmiş olsun Gökşen :(

Özge ERDOĞAN,  15 Aralık 2009 12:24  

iki inatçı keçi diye bir yazınız vardı..Son günlerde hep aklımdasınız.Yalnız değilim demekki diyor şükrediyorum.Lila 27 aylık şuan.Saatlerce ağlama krizleri oluyor,ter içinde kalıyor, hıçkırıklara boğuluyor ama asla geri adım atmıyor.Ben de inatçıyımdır aslında ama Lila beni katlamış durumda.Siz tecrübelisiniz nolur umut ışığı gösterin bana tünelin ucunda,geçecek deyin.Uzmanlar hayır dediğinizde asla geri adım atmayın diyor ama ekliyorlar bu yaşlarda çocuklarla inatlaşmayın diyorlar.Napmalıyım şaşırdım.Kızımın gözyaşları hıçkırıklarına karışmış,salya sümük içinde kalmışken benim yüreğim kan ağlıyor.Yardım edin nolur.

Gökşen 15 Aralık 2009 13:40  

Gülfer'cim çok teşekkürler.

Özge, yorumunu okuyunca ne diyeceğimi şaşırdım. Yalnız olmana imkan yok, hepimiz birbirimize benzer şeyler yaşıyoruz :) Ben geçtiğimiz haftasonu pedagog görüşmesine gittim. İlk fırsatta buradaki paylaşımları ayrı bir post olarak yazacağım.

xjrenh 9 Şubat 2010 03:55  

, [url=http://xgaextbwgnkr.com/]xgaextbwgnkr[/url], [link=http://fjddusjpftlf.com/]fjddusjpftlf[/link], http://gpzvhfgegxfh.com/

Yorum Gönder