Hoş geldin Saner

3 Nisan 2010

Anne mi olacağım ben şimdi dedi...
ve boncuk gözlerinde aylardır beklettiği o nemli bakışı ameliyathane kapısında gözlerime bıraktı gitti...

Hiç beklenmedik aydınlık bir sabahta, eteklerimizi tutuşturan bir haberle bebeğimiz ben hazırım ve geliyorum dedi.

Pamuğumuza kavuştuk.




























3.200 gr ağırlığında ve 48.5 cm'lik endamıyla bir miniğin etrafındaki pervaneleriz şimdi...

Ailemize hoş geldin Saner.

Not: fotoğraflar sevgili Ayça'dan. Sonsuz teşekkürlerimizle...

9 yorum:

AycA 4 Nisan 2010 23:09  

ilk cümlende direkt ağladım!!
:=))

Unknown 5 Nisan 2010 10:02  

MAŞALLAH, diyorum öncelikle :))
Hoşgeldin Saner bebek, şansın bol olsun bu hayatta, anneye de tebrikler dileklerimi ilet lütfen Gökşencim :))
Bu arada Ayça'nın fotoğraflar harika :))

aysencifci 5 Nisan 2010 17:01  

Gökşen'cim harika haber bu! Tebrik ederiz, analı-babalı büyütün inşallah. Resimler mükemmel.
Kardeşini tebrik et, Saner bebeğe hoşgeldin diyoruz, bahtı ve rahtı hep açık olsun inşallah.

Gökşen 7 Nisan 2010 13:13  

Ayça, her dakikamıza ortak oldun çok teşekkürler.

Bahar, Ayşen;
teşekkür ederim iyi dilekleriniz ve desteğiniz için.

Sanem 7 Nisan 2010 15:36  

Sürekli yazıyorum, siliyorum..
Yazdıklarına, yazamadıklarına sonsuz teşekkürler ablacım. İyi ki varsın.

Ela'nın annesi Selda 7 Nisan 2010 16:30  

Gökşen'cim gözünüz aydın.Yazını okuyunca çok duygulandım:)Fotoğraflar harika.Sanem'cim çok tebrik ediyorum.Saner bebeğe de sağlıklı, mutlu, uzun bir ömür diliyor, aramıza hoşgeldin diyorum:)

Sen Gelince 13 Nisan 2010 16:20  

Tebrikler Gökşen'cim:) Allah analı babalı büyütsün ve bahtı açık olsun Soner bebeğin...

Nihan 28 Nisan 2010 06:23  

Sanerim resimlerine Aycanin Facebook grubundan bakmıştım yeğenin olduğunu bilmeden. Ne kadar tatlı bur bebek maşallah. Güle güle buyutsunler/buyut teyzesi. Sevgiler

Gökşen 1 Mayıs 2010 15:33  

Nihan çok teşekkürler. Biz de doğumun olduğu gün Ayça çekim yaparken senin kulaklarını çınlatmıştık :-)

Yorum Gönder