5.diş ve bir firarın öyküsü

2 Nisan 2008

Birkaç gündür Lâl çok huysuzlanıyor. Bulduğu her şeyi elinde önce inceliyormuş gibi iyice gözlerine yaklaştırıyor, evirip çeviriyor, hıh tamam merak etti inceleyecek diyorsun ve 1 sn. gözünü diğer tarafa çevirdiğin an hoooop elindeki nesne ağzının içinde. Biliyor ya her şeyi ağıza götürmek olmaz, o da numara yapıp kandırmayı öğrendi. Gündüzleri oyalanacak şeyler olduğu için bir nebze daha rahatız. Ama geceleri çok zorlanıyoruz. Uyukusunda sağına dönüyor, soluna dönüyor, mızıldanıyor, ağlıyor. Düzeltip, başını okşayıp sakinleştiriyoruz, 10. dk. sonra yine aynı döngü başlıyor. Ve biz 3 gecedir sabaha kadar bir elimizde silikon diş kaşıyıcısı, diğerinde jel nöbet tutuyoruz. Yanımıza alıp uyutmak bile fayda etmiyor. Derken bu sabah Toygar bu duruma dayanamayıp firar etti evden. Sabah saat 6:00. Gayet güzel üstünü giyinmiş, taranmış falan öyle dikiliyor karşımda. Aslında o da uyuyor ayakta. Hayırdır nereye diye soruyorum, işe gideyim bari diyor. Nasıl yani bu saatte niye ki falan diyorum ama gidişini sorgulayacak halim de yok, mecbur kabulleniyorum. Ben de ona güvenmiştim, tek araba gideriz ben de yolda uyurum diye. Lâl nihayet derin bir uyukuya dalıyor sabaha doğru ve ben evden çıkana kadar da uyanmıyor. Peki evden firar eden babaya ne oluyor? Muhtemelen ofise gidip, ayaklarını bir sandalyeye uzatıp mışıl mışıl uyuyor. Bunu ayrıyeten konuşacağımızdan habersiz... : )

8 yorum:

Teyzen,  10 Nisan 2008 01:20  

tatlişkomun ilk dişini çıkarttığı zamanı ve hepimizin elini ağzına sokmaya, onu güldürmeye çalışarak çıkan dişi görmeye çalıştığımızı hatırlıyorum da kimbilir nasıl dalga geçmiştir hepimizle. Hepimiz ayrı ayrı "dur bir de ben deneyim, aç kızım ağzını.... aaaa evet evet hissettim" herkes tek tek bu cümleleri en az bir kere kullandı sanırım:)
umuyorum bütün dişlerin kolay kolay çıkarlar çünkü annen etrafta ruh gibi dolaşıyor artık:)
ayrıca çıkan dişler de inanılmaz keskin! Benim parmağımı kopartıyordu, dedesinin de dizini:)

Gökşen Camgöz,  10 Nisan 2008 16:13  

Biz azı dişini çıkardığı için şoktayız ve bir türlü inanamayıp hala "Lâl aaaaa yap" diye koşuyoruz peşinden :)

şirin 11 Nisan 2008 12:26  

hahaha ayol demek bu detayla maceralar giriliyor buraya, lalcim ne şanslı bir bebeksin sen maşallah:)

Gökşen Camgöz,  11 Nisan 2008 12:34  

Lâl'cim Şirin abla nihayet şeytanın bacaaanı kırıp sana yorum yazdı. İlerde bunların hepsi sana delil niteliğindedir, bilesin :)

şirin 11 Nisan 2008 12:40  

çok açtıtma annesi ağzını bebişin.....:)mazallah

şirin 11 Nisan 2008 12:47  

e yazmiim ozeman...:) tabi annecik kopyalarsa siteyi delil kalacak inşallah:) sevgiler

mipscexn 12 Eylül 2008 13:08  

, [url=http://fiivzxsjmnvx.com/]fiivzxsjmnvx[/url], [link=http://pcnimebxpvmu.com/]pcnimebxpvmu[/link], http://jhwmajqsohjr.com/

Каталог статей 27 Ocak 2010 01:26  

In it something is. Now all is clear, thanks for an explanation.

Yorum Gönder