Bugün 23 Nisan, neşe doluyor insan…

23 Nisan 2008

Çocukluğumuzda sıklıkla okutturulan bu şiirin bir gün hayatımın en önemli, en heyecanlı, en aşk dolu ve en tarif edilemeyen duygularımı perçinleyeceğini o günlerde bilemezdim. Ama merasimlerde tekerleme gibi söylediğimiz bu şiir hayatımın en coşkulu satırları oldu. Evet "Bugün 23 Nisan, neşe doluyor insan..."



1 sene önce 22 Nisan gecesi sabahı sabah ederken nasıl heyecanlandıysam yine aynı heyecanı yaşadım. Hatta daha da heyecanlandım denebilir. Çünkü tam 1 yıldır hayatımıza giren bir mucizeyi büyütmüş ve biz de onunla büyümüştük. Mucize’miz bir senede ne kadar büyümüştü aslında. Önceleri kendi kendine pırtlayıp, gark’lamayı, parmağımızı gözleriyle takip etmeyi, yakalamayı, gülümsemeyi, yüz üstü dönmeyi, dönünce altta kalan kolunu kurtarmayı, alkışlamayı, bazı heceleri söylemeyi, burnunu göstermeyi, bir bir söylerim tekerlemesini uygulamalı göstermeyi, telefonu kulağına götürüp eyoo diye seslenmeyi ve daha neler neler… Evet bu sabah kesinlikle çok daha heyecanlıydım, bir bireyi yetiştiriyoruz ve onun her ilk’i evimizde bir şölene dönüşüyor….Ve biz bu süreçte yanımızda olan herkesle kızımızın bu çok özel ilkinin paylaşmak üzere bir doğum günü pikniği organize ettik. Bizimle olan, gelmek isteyip gelemeyen, e-mail, mesaj ve telefonlarıyla tebriklerini gönderen herkese teşekkür ediyoruz.


















Çifte doğumgünü
Kanka halamız Nazan'ın da doğumgünü 23 Nisan olduğu için onun için hoş bir sürpriz yapıp pasta kestik. Geçtiğimiz yıl ille benim doğum günüme denk getir doğumunu diye çok ısrar aldım kendilerinden ama hiç bir müdahele olmadan Lâl halasına bir sürpriz yapıp onunla aynı günde hayata geldi.








Hediyeler, notlar...
Görmemişlik yapıp hediye ve notlarını bile blog'una koymuşsun diyenlere cevabım; Evet görmedim. Bizleri mutlu etmek için elinden gelen her şeyi seve seve yapan böyle büyük ve güzel bir aile görmedim.












Ve teşekkürler…
Eşime, anneme, babama, kayınannemlere, cici babanne ve cici dedemize, arkadaş ve dostlarımıza kızımızın bu ilk yaş gününde bizlerle beraber olup ona ileride anlatacağımız güzel bir doğum günü yaşattıkları için ; ve kendime bu satırları yazarak kızımıza ileride okuma fırsatı verdiğimiz için teşekkür ederim.


Bir kutlama daha – 27 Nisan 2008


Kızımızın kankası Ela rahatsızlığı nedeniyle doğum gününe katılamadığı için canım arkadaşlarımız Selda ve Kemal bizlere çok hoş bir sürpriz yaptılar ve bir pasta daha kestik. Mumu üflerken Ela’nın da bize katılması için çok ısrar ettik ama Ela oyuncaklarıyla oynayıp “aydede aydede senin evin neredeee?” şarkısını söylemeyi tercih etti. Gerçi “Senin evin nerede?” kısmı tamamen bizim tahminimiz. Orada ne söylediğini henüz kimse anlayamadı. Sanırım çocuklarımızı daha sık bir araya getirip sosyalleşmelerine fırsat vermeliyiz :)











10 yorum:

melis 25 Nisan 2008 14:54  

Ayse Lal bebek, bu sitenin header'indaki fotografi annen bana ilk gonderdiginde gozlerimden istemsiz yaslar fiskirmisti, bana gore o fotograf anneligin, doganin, hayatin timsali gibi birsey, o fiskiran mutluluk gozyaslarindan bir sene gecmis ve sen kocaman bir kiz olmussun bile, dogumgunun kutlu olsun, nice yaslara annenle babanla seni sevenlerle gir insallah muckk. melis teyzen :))

Zeynep 25 Nisan 2008 16:30  

Lâl bebek,
Doğum günün kutlu olsun şirine. Teknolojinin engellerine takılıp doğumgününe katılamasam da aklım sende ve senin tatlışlığındaydı ;)
Bu arada Lâl'cim, "Allahım bu bebekler nasıl bir mucizedir" diyerek annenin yazılarını yukarıdan aşağı okuyordum. Taa ki diş çıkartmanla ilgili yazılara gelene kadar :))))

Gökşen Camgöz,  25 Nisan 2008 17:28  

Melis'cim ve Zeynep'cim, ikinize de teşekkür ediyorum. Zeynep bu arada dün bir diş daha patlattı Lâl, her diş = firar eden eş :))
Bu arada neden bir blog'unuz olduğundan benim haberim olmamış? :)

pınar 26 Nisan 2008 02:06  

iyi ki doğdun lal:) nice mutlu yıllaraaaa:))

Teyzen,  27 Nisan 2008 01:39  

Tatlişkom ne güzel bir gündü değil mi? desem de muhtemelen hatırlamayacaksın sen ilk doğumgünü partini :)
İyi ki doğdun, neşemize neşe kattın.
Ne çabuk geçti 1 yıl demeye başladıysam bil ki ben de yaşlanıyorum :( ama bütün gerçeklere rağmen çok çabuk geçti :)
Senin büyümenin her anında yanında olabildiğim için çok şanslıyım. Seni çok seviyorum.
Nice mutlu yıllar diliyorum sana tekrar.

Kanka Ela'nın annesi Selda.,  28 Nisan 2008 16:44  

Lal'cim iyiki doğmuşsun.Annenle baban çok doğru ve çok zamanında bir karar vermişler.Ela ile aynı dönemin çocukları olmanız bu kararın ve zamanlamanın ne kadar doğru olduğunu gösteriyor:))
Annenin güzel yazılarından ve resimlerden gördüğüm kadarıyla süper bir parti olmuş. Seneye hep birlikte olmayı diliyorum. Annen ve babanla birlikte sağlıklı, mutlu ve uzuun bir ömür diliyorum.
seni çok öpüyor, minik ayaklarını kokluyorum:))

Gökşen Camgöz,  28 Nisan 2008 16:55  

Pınar, teşekkür ederim.

Teyzecik, Lâl ilk doğum gününü hatırlamasa da ağaçtan ağaca balon dizmekte ne kadar becerikli olduğunu ben ileride bizzat anlatacağım kızıma :) Kırık masa üzerinde tam da evelnme arefesinde ayağını kırabileceğini düşünmedim desem yalan olur yani :))

Selda'cım, iyi ki varsınız.

quucud 12 Eylül 2008 13:09  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
lztuuj 25 Mart 2009 07:43  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
nunojbsx 25 Temmuz 2009 17:17  

, [url=http://oblkdbevlhyy.com/]oblkdbevlhyy[/url], [link=http://chkyhrtcpmkf.com/]chkyhrtcpmkf[/link], http://ihpaxdyvxgry.com/

Yorum Gönder