Bun bun bunaldım…

10 Şubat 2009

İlk defa dertleşircesine yazıyorum buraya herhalde.
Bunaldım.
Bu saat olmuş hala işteyim.
Şu an telefonumu çaldırıp projesinin akıbetini soran müşteriye avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum. “ne önemi var projenin, ne kazandıracak yarın sabah sana. Hadi kazandırdı, sürekliliği var mı bu başarının? Gün içinde fırsat buldukça çocuğunu kameradan izlemekle yetinmenin ne demek olduğunu biliyor musun? Mesela şu an ablası yemeğini hazırlarken hınzırca su pompasının tepesine basmaya çalışıyor ve ben sadece izliyorum burada haberin var mı?” diye avaz avaz bağırmak istiyorum.
Ama yapamıyorum, en kibarından dinliyorum ve kapatıyorum telefonu.
Aklıma sahip ol yalabbiiiim.

6 yorum:

Gülfer 10 Şubat 2009 23:24  

Benzer durumda olduğum için seni çok iyi anlıyorum. Ben de Pazar günü ofisteydiim mesela. Çalışan anne olmak neyse de, "çok yoğun" çalışan anne olmak feci birşey. Ne işine, ne evine, ne kendine yetebilirsin... İşe gidersin aklın meleğindedir, eve gelirsin yorgunluktan halin kalmaz sevmeye bile :-( Sonra kronik bir mutsuzluk gelir yapışır üstüne... Vesaire, vesaire..

Umarım kısa zamanda hafifler işlerin.

primarima 11 Şubat 2009 05:46  

Sizin sitenizde adımı görünce mutlu oldum keşke daha önce haberim olsaydı bende sizi tanımak ve takip etmek isterim.Geç kalmış sayılmazsam bu günden itibaren artık takibimdesiniz...
sevgiler:)

Gökşen 11 Şubat 2009 12:27  

Gülfer; pazar günü ofis öyle mi? ne olacak halimiz yahu?

Gökşen Camgöz,  11 Şubat 2009 12:43  

primarima; ben mum yakıp bekliyorum herkesi, hoşgeldin :)

Nilsu'nun annesi 11 Şubat 2009 14:02  

Gökşen sanırım bazen kocaman derin bir nefes almaya ihtiyaç duyuyoruz. Koşullar her zaman bizim istediğimiz gibi olmuyor ve bu gerçekten can sıkıcı... Umarım kurtulursun bir an önce bu ruh halinden... Sevgiler sana ve tatlı kızına:)

bbbbqarpys 15 Şubat 2009 04:21  

, [url=http://faeredypuoni.com/]faeredypuoni[/url], [link=http://wjvifnoxwhct.com/]wjvifnoxwhct[/link], http://kprtgvyhmdnv.com/

Yorum Gönder