Huzurun ta kendisi

28 Şubat 2009

Yoğun bir haftanın bitiminde yine topladık tası tarağı annannenin yolunu tuttuk. Babamız iş seyahatinde. Nedense bu gibi durumlarda hala anneciğimin yakınında olmak istiyorum. Ya gece acil bir şey olursa, ya hastalanırsa gibi endişelerle benim Lâl'le araba kullanma fobim bir araya gelince "biz geldiiiik" diye çat kapı yapıyoruz her seferinde. Annanne-dede mest, ben huzurlu.

Bu sabah Lâlocan'ım da müsade etti biraz 10'a kadar uyumuşum. Gözümü açtığımda annannesine "nünaydııı"(günaydın) naraları atıyordu. Kahvaltısını yapmak üzere yanımdan alındı ve ben biraz daha sabah keyfi yapabildim. ohhh iyi varsın annecim, zaman zaman düşünüyorum da ailelerden uzakta 3 çocuğu nasıl büyütebilmişsin anlamıyorum. Kahvaltının ardından kahve keyfimi de tamamlayıp kuaförün yolunu tutuyorum. Kriz nedeniyle sanırsam ki bomboş bir salonda tek müşteri ben olduğum için kraliçeler gibi ağırlanıyorum, şımartılıyorum hatta. Söz vermiştim çıkarken, dönünce sahile ineceğiz demiştim ama yağmur pisi pisi yağıyor ve hava çok soğuk. Çıkamayacağımızı ama evde de güzel vakit geçirebileceğimizi anlatıyorum. Büyük bir kız edasıyla dinliyor beni. Elimden tutuyor üst kattaki salona çıkarıyor. Bir gece önceden dedesinin ve eniştesinin oynadığı tavla sehpada duruyor hala. Tavla oynamak istiyor!! Ama olmaz ki falan derken neden olmasın diyorum içimden, ona uygun bir format bulabiliriz. Siyah ve beyaz pulları tavlanın iki kanadına ayırıyoruz. Pullardan tekerlek yapıp, araba sürüyoruz, kule yapıp devirmece oynuyoruz. Sonraa "bii-kiii-üş-döt-bee-atıı-dopuu-oon" diye bir ses duyuyorum. Ne dedin sen? şeklinde bir Sevda Demirel haykırışıyla söyle bakiym Lâl'cim bir daha diyorum. Tekrar ediyor. Hem de nameli nameli söylüyor :)

Oyunumuz bitince uyutmak üzere odasına geçiyoruz. Koyun koyuna yatıyoruz. Üzerine örttüğüm battaniyeyi bana doğru uzatıyor "anne öt" diyor. Tamam annecim örtüyorum, üşümeyim ben de dimi diyorum. "tamam" diyor ve uyukuya dalıyor.

Şimdi gidip yanına kıvrılacağım yine, uyanınca koklaşacağız, "nünaydııı" diyeceğiz birbirimize.

3 yorum:

Nilsunun annesi 1 Mart 2009 00:20  

Çok huzur verici:) Nasıl özendim şimdi:)

Kanka Ela'nın annesi Selda.,  4 Mart 2009 16:12  

off Lal'i öyle düşündükçe ağzım sulandı valla.Uykudan kalkınca bir öperim ki ben onu:)))))))))))))))))

oplehlre 1 Ocak 2010 00:58  

, [url=http://awpomxiiidyh.com/]awpomxiiidyh[/url], [link=http://zrbocoeygkem.com/]zrbocoeygkem[/link], http://stnajubfwsqm.com/

Yorum Gönder