Cem ve Lâl buluştular.

2 Mart 2009

Dün nihayet güneşli bir Pazar sabahına uyanarak, içimiz kıpır kıpır sevgili Hande ve tontiş oğlu Cem’le gecikmeli bir buluşmayı gerçekleştirdik. Hayatın enterasan tesadüfleri olduğunu bir defa daha idrak ettiğim bu buluşmada Hande ile aynı dönemlerde, aynı okulda ve hatta aynı bölümde okumuşuz. Kim derdi ki o zamanlar aynı sıraları birbirimizden habersiz paylaşmış olacağız ve seneler sonra bambaşka bir nedenle Zuzu’da, çocuklarımız odaklı bir sohbeti gerçekleştireceğiz. Birbirini çok önceden tanıyan ama bazı nedenlerden dolayı görüşmeye ara verilen arkadaşlıklar vardır hani, işte ben Hande ile bunu hissettim, sanki bir dönem görüşememişiz de, sonra kaldığımız yerden devam etmişiz. Öyle samimi, öyle sıcak...

Cem ve Lâl de aynı samimiyeti gösterdiler birbirlerine, hiç yabancılık çekmeden beraberce oyun odasında vakit geçirdiler. Biz anneler de ardı ardına; hamilelik süreçleri, doğum, bebeklik gelişimleri, bakıcı krizleri, çalışan anne olmak... gibi konularda ardı ardına konuları sıralayarak sohbet ettik. Minikler yorulunca masaya geldiler tekrar, Cemtoş Lâl’e kekinden verdi. Cem’in bir eliyle kekini yemesi, diğer eliyle dışarıda kalan kek parçasını ağzına tıkalamaya çalışması Lâl tarafından hayretle izlense de Lâl’i yemek konusunda oldukça teşvik etti. Bir de baktım benimki kedi gibi etrafımda dolanıyor, “anne kek kek” diye.


Bu arada ben Cem dediysem doğrusu öyle değil aslında. Lâl, Jim demeyi uygun gördü kendilerine : )

Uyukuları geldiği için yavaş yavaş mızmızlanmaya başlayan minikleri toparlayıp dışarı çıktık. Kafenin önünde de birbirlerinden ayrılmama sendromu yaşadılar, özellikle Lâl dönüp dönüp arkasına baktı. Hatta sahile inene kadar Jim Jim diye mırıldandı kendince. Günü özetleyecek olursak; biz de sizi çook sevdik Hande, en kısa zamanda görüşüle : )










8 yorum:

Nilsunun annesi 3 Mart 2009 00:47  

Hande'ye de yazdım eminim çok keyifli geçmiştir. Hatta hafiften kıskandığımı da çıtlattım:)))

gökşen 3 Mart 2009 01:18  

Nilsu'nun annesi; Ankara'daydın yanılmıyorsam değil mi? Ankara'lı olarak bir gün gelirsem oralara - ki bu sene de gelemezsek akrabalar bizi afaroz edecekler - seninle de görüşürüz umarım.

primarima,  3 Mart 2009 19:24  

Sevgili Lal'in annesi;
sizin hemen ardınızdan da o canlı coşkulu sohbetli insan ile tanışma fırsatını ben buldum.Bizde Zuzudaydık bizde aynı şeyleri yaşadık.Şimdi senin yazını okuyunca güldüm.Neden mi? bende aynen Lal gibi Cemtoşun o kekleri lüp lüp yemesine hayran kaldım:):)sizin hakkınızda da çok tatlı şeyler duydum ve sayfanıza gelip bakmak istedim.
Sevgiler:)

Gökşen 3 Mart 2009 19:29  

PrimaRima, ama sen daha önce de gelmiştin sayfamıza.

primarima,  3 Mart 2009 22:18  

ayıplıyor ve kınıyorum kendimi :):)
listemdesin artık,unutma yada kaçırma ihtimalim ortadan kalkdı.

lalin babası canabo,  6 Mart 2009 13:29  

Sevgili Cem Bey oğlum. Ben CANABO. Yani Lal'cede CANIM BABAM. Herneyse konumuza dönelim. Resimlerden gördüğüm kadarıyla tonton efendi bir cocuksun. Allah anana babana bağışlasın. Ama takdir edersin ki bir kız babası için potansiyel bir tehlikesin.
Aman Allahım bana neler oluyor?? Şimdi kayınpederimi daha iyi anlamaya başladım. ya ne zor şeymiş kız babası olmak. Daha bunun okulu, okul arkadaşları, okulgezileri filan var. Tecrübeli kız babalarından tavsiyeler kabul edilir. Cem'cim senide çok öpüyorum. Umarım Lal ile iyi arkadaş olursunuz. Gülen yüzünüz hiç solmasın. SEVGİLERİMLE CANABO.

stksgasdzl 16 Aralık 2009 23:41  

, [url=http://hpokwfituqan.com/]hpokwfituqan[/url], [link=http://shnmlmptstmp.com/]shnmlmptstmp[/link], http://ieuhbeljzvsv.com/

FaiseVuse 13 Şubat 2010 14:25  

, just like this one, at lowcostlinks.com!

Yorum Gönder