Lâl’in 5 hali.

13 Mart 2009

Kendi kendine komut veren Lâl.
İşten gelen anne eve girer girmez ellerini yıkamak üzere banyoya geçer. Lâl’de arkasından koşmaktadır. Anne, Lâl’in ayağında ev ayakkabılarının olmadığını görünce [Lâl’cim sen gelme, ayakkabıların yok ayağında. Taşa basma annecim. Orada bekle tamam mı?] der. Lâl bekler kapıda.
Ertesi akşam, anne aynı telaşla ellerini yıkamak üzere banyoya girer. Lâl de arkasından koşar ve tam girmek üzereyken kapıda durur. Ayaklarına bakar. Bir adım geri atar, [Lâl bekle] der.

Annesine kıyamayan Lâl.
Baba yemek masasında yemeğini yemektedir. Anne de ayakta durmuş bir şeylerle ilgilenmektedir. Lâl babasının elinden tutar [Baba kalk]. [Tamam babacım kalkayım. odana mı gidiyoruz? birşey mi göstereceksin  mırıl mırıl??...] Baba kızının elinden tutar, birkaç adım atarak masadan uzaklaşırlar. Lâl aniden geri döner. Babasını kaldırdığı sandalyeye pat pat vurarak [Anne otuy]der. Anneyi otutturur ve annesinin kucağına oturur. Baba öylece ayakta kalakalır : )

Mahçup Lâl.
Lâl salonun ortasında mırıldanarak dans etmektedir. Bir pırt sesi duyulur kendinden. Mahçup ve kısık sesle: [Ay paydon]

Teenage Lâl.
Gece uyumama krizi esnasında. Tüm aile bireylerini tek tek sorar, her biri için [uyudu] cevabını alır. Şansını denemeye devam eder, [Anne kipat oku]. Anne sabrının son demlerindedir. [Tamam Lâl’cim okuyalım.] Kitap hızlıca resimlerine bakılmak suretiyle okunur. [Anne kıymıs (kırmızı) kipat oku.] Anne derin bir nefes alır. [Lâl’cim onu da yarın akşam okuyalım saat çok geç oldu, tamam mı annecim?] [okeey.] Anne: [nasııı yani?]

Muzip Lâl.
Anne ve Lâl yine gece beraber uyuma seanslarından birindelerdir. Yüzleri birbirlerine dönük yatıyorlardır. Anne uyumuş numarasında gözlerini kapatmıştır. Lâl annesinin uyumadığın farkındadır. Parmağını annenin dişleri arasından geçirmeye çalışır, kulağını çeker, kaşını yolar, dudağından öper, parmağını annesinin burnuna sokar... Anne kararlıdır. Gülmez, gözlerini açmaz. Lâl annesinin yanağına eliyle şap şap şap 3 sefer vurur, arkasından [Kim oooo?] diye seslenir. Anne [muhahahhaaaa] şeklinde dağılmıştır.

8 yorum:

primarima,  15 Mart 2009 00:25  

oooff anneyi oturmasına bayıldım ben, ne tatlı:)

Nilsunun annesi 15 Mart 2009 00:28  

Bayıldım:) Lâl'in diğer hallerini de, ya da 5 haliyle ilgili diğer hikayelerini de merakla bekliyorum:)

-mka-,  15 Mart 2009 02:51  

Çok güzel bir bebek (Mâşallah), Allah uzun ve hayırlı ömürler versin..

Ve nazar için, O'nun yüzüne bakarak duâ etmeyi unutmayın her gece..

Rabbim mutluluğunuzu dâim eylesin..

-mka-

bernacan 16 Mart 2009 10:44  

İzninle ben de sadece kopucam.. :) :) :)

Dia,  16 Mart 2009 16:01  

Çok komik bi çocuk bu ablacım, beni çok güldürüyor:D

Bahar 17 Mart 2009 18:39  

Benim oğlum daha 8,5 aylık, ben de konuşmaya başlayıp beni böyle koparmasını bekliyorum dört gözle :)))
Şimdilik Lal'inkileri takip edeceğiz :)))

elurqjppaeb 29 Mart 2009 01:34  

, [url=http://gckpghqdmnlj.com/]gckpghqdmnlj[/url], [link=http://ahxjmwlbsbtx.com/]ahxjmwlbsbtx[/link], http://puwjsqqqizoj.com/

xtmqfzchln 21 Nisan 2009 20:57  

, [url=http://zjliziuutjgg.com/]zjliziuutjgg[/url], [link=http://tzclfdbipuxf.com/]tzclfdbipuxf[/link], http://qmvzfpflentc.com/

Yorum Gönder