Alt beynimin ettikleri ve hayırdır inşallah : )

19 Mart 2009

Rüyamda, sevgili Hande doğum yapmış onu ziyarete hastaneye gidiyoruz. Hastanedeyken ben bir anda hamile oluyorum. Ha doğurdum ha doğurcam yani öyle koca bir göbek. Elimi karnımın üzerinde gezdiriyorum, bebek bir sağa bir sola hareket ediyor. Avuç içimle hissediyorum hareketlerini. Hatta şu an yazarken bile aynı hissiyat avuçlarımda.
Sonra bir doktor geliyor, doğuma çok az kaldı epiduralle alalım bebeği diyor. Tamam diyorum. Bir taraftan da korkuyorum, neden kabul ettim keşke sezeryan olsaydım falan diye düşünüyorum. Doğum oluyor. Bir erkek bebek, mavi gözlü akça pakça. Lâl’e bir kardeşinin olacağını söylemeye bile fırsatımız olmadı, nasıl açıklayacağız şimdi diye hayıflanıp duruyorum. Doktoru görüyorum sonra, kadıncağıza epiduralle normal doğum yaptığım için şimdi sezeryandeki gibi göbeğim kalmayacak dimi diyorum? Yok diyor, sen rahat ol göbek falan kalmaz diyor : ) Hande’nin yanına gidiyorum, bak sana ziyarete gelmiştik, gelmişken ben de doğurdum bir tane diyorum. İyi yapmışsın diyor Hande, beraber büyütürüz diyor. Öylece uyanıyorum. Avuç içlerim cayır cayır.

Şimdi sabahtan beri düşünüyorum ne bu şimdi diye?

İhtimaller;
İlkay’ın doğumuna az kaldı diye bilinçaltı yapmış olabilirim.
Primarima’nın dünkü yazısında İlkay’ın göbüşünü sevmesini bilinçaltı yapmış olabilirim.
Hande ile buluşmamızda ikinci bebek konusunu irdelemiştik bunu bilinçaltı yapmış olabilirim.
Nilsu’nun annesinin dün okuduğum yazısından Rüya’nın sayfasına geçiş yaparak epiduralle nasıl doğduğunu anlatan yazısını bilinçaltı yapmış olabilirim.

Son ihtimal, ben bebek istiyor olabilirim yahu.

9 yorum:

ilkay 19 Mart 2009 19:52  

Sebep çokmuş gibi olsada bence son şık bebek istemen olabilir derim. Bünye hadi hadi demeye başlamış:))
Ay çok eğlenceli olacak ortalık ben doğurucam sonr ahepinizin ikinci hamileliklerini okuyacağım, süperrrr:))

Gökşen Camgöz,  19 Mart 2009 20:19  

İlkay, "Bünyemin ettikleri" başlıklı yeni bir yazı gelebilir havasına girdim bak şimdi :))

Bahar 20 Mart 2009 13:49  

Eski resimlerin yad edilmesinin de etkisi vardır bence :)))

Dia :),  20 Mart 2009 18:16  

bence sen son şıkkı bir daha düşünmelisin :) Teyzesine verirsin Lalo'yu hehe:) Rahat rahat ilgilenirsin ufaklıkla :))

SenBenCem,  23 Mart 2009 17:35  

Ayyy ben şimdi gördüm yazını, benim sayfam nedense güncellemeri göstermiyor artık yaaa. Ayyy inanamadım Gökşencim, hay allahım valla şu rüyayı gerçeğe dönüştürsekte birlikte mi büyütsek :) Hayırlara vesile olsun mu derler tam bilmiyorum.

Gökşen 23 Mart 2009 19:28  

Hande'cim, hayırlara vesile olsun tabii de, rüyamın etkisinden çıktım sanıyorum şu an bu fikir bana çok ütopik gelmeye başladı. [1 haftadır şiddetli gribim, Lâl ne gripten anlıyor, ne durdan ne sustan... full enerji oyun oynamak istiyor, işe gitsem de biraz dinlensem diyorum bugünlerde düşün halimi yani... ] Bu koşullar altında ben bu rüyayı ancak şuna yorabiliyorum: ikimiz de bir sıkıntımızdan kurtulacağız şekerim :))

Nilsu'nun annesi 26 Mart 2009 16:34  

Ben de yeni gördüm... Neden bilmiyorum ama benim blog da geç güncelleniyor. Hatta bazen başkaların bloglarını okurken birilerinin bir şeyler yazdığını görüyorum. Sonra dönüyorum bizimkine hala tık yok.

Ben de son ihtimal üzerinde duranlardanım. Sen şöyle bir iç sesini dinle Gökşen, bakalım ne diyecek?

Primarima,  26 Mart 2009 18:21  

Bencede bir sıkıntıdan kurtulacaksın hatta o sıkıntının izi bile kalmayacak:)

adtwzy 21 Nisan 2009 20:57  

, [url=http://ghsfznvmfxeq.com/]ghsfznvmfxeq[/url], [link=http://wuxnmzdkoyvz.com/]wuxnmzdkoyvz[/link], http://hcgyssvpjeok.com/

Yorum Gönder