Ne zannettiniz?

6 Mart 2009

Şimdi siz zannetiniz ki; bu karanlık ve kasvetli İstanbul sabahında yaza, güneşe, denize özlem duymuşum.

Duydum tabii de bu resim o özlemin göstergesi değil.

Bu resim bizim evde dün akşam ki kriz konusu.


Şöyle ki, dün akşam Lâl kucağımda bilgisayar karşısında geçmişi yad ederken bu resim çıkar karşımıza. (ki bu yad etme mevzusu Selda’dan çıkmıştır dün, anladın sen onu : ))

Lâl telaşla, sol bacağını kaldırıp ekrana uzatır.

Lâl bin.
Hııı?
Lâl bin. (bacak ekrana dayanmıştır)
Aaaa ona binilmez ki Lâl, resim o.
Anneee!! Lâl bin. (bacak ekranı tekmelemeye başlamıştır)
Ay napsak? Lâl’cim resim ama o, şu an binemeyiz ona. Yazın yine gideriz... mırıl mırıl mırıl açıklamalar...
Kucağımdan inip odanın içinde anlamsız yere sağa sola koşmaya başlar.
Lâl biiiiin.
Annecim ben seni oyuncak atına bindiriym.
I ıhhh ona. Lâl bin.
Lâl bisikletine bindirsem?
Oymas. ona Lâl bin. (kriz halinde kafasını sağa sola sallamaya başlar.)
Lâl omuzuma bindiriym.
I ıhhh ıhhhh.
Kendini odanın orta yerinde yere atar, kollarıyla başını kapatarak ağlaaar... ağlaaaaar...

12 yorum:

SenBenCem,  6 Mart 2009 14:02  

Ayyy kuzum benim ne çok istemiş canı demek.

primarima,  6 Mart 2009 14:12  

Evde değilmi o simit? şişirseydiniz hemen:):)
biniverseydi.zorda şişer o meret ama, napıcaksın...bu krizler geldi mi lafdan sözden anlamıyorlar.

Gökşen 6 Mart 2009 14:17  

Hande'cim, bu çocukları hafife almamak gerek : )

Ebru'cum, simidini ve tüm yazlık gereçlerini anannesinin yazlığında bırakmıştık. ah ben bilseeeem bırakır mıyım hiç??

bernacan 6 Mart 2009 15:22  

Bazen bize çok basit gelen gerçekleri anlatmak bile ne zor değil mi?

Nilsu'nun annesi 6 Mart 2009 16:47  

Çok sürdü mü bari sakinleşmesi? Biz bile yaza dair her şeye özeniyoruz çocuk napsın? Kıyamam ben ona:))

Elvan Camgöz,  6 Mart 2009 18:54  

Gökşen lalcik evvelsi haftada bizde oyuncak arabalarla oynarken bir tanesinin kapısını açıp koltuk görünce herhalde kendi araba koltuğuna benzetip dün akşam sizde yaptığı gibi lal bin deyip ayağını oyuncak arabaya sokmaya çalışmıştı. bu lalocan hepimizi çok güldürüyor.

Gökşen 6 Mart 2009 19:56  

Berna, çok haklısın bazen yetersiz kaldığımı hissediyorum.

Nilsu'nun annesi, sakinleşmesi çok sürmedi aslında neyse ki dikkatini çabuk dağıtabiliyoruz.

Elvan, ben de önce bir gülme krizi yaşadım. sanırım bir müddet evde temin edemeyeceğimiz şeylerin resmini göstermeyeceğim : )

edanik 7 Mart 2009 17:43  

benim oğlum hiç bişeye kanmıyo:(kandıramıyorum:( ne yapmalıyım?

Kanka Ela'nın annesi Selda.,  9 Mart 2009 19:09  

çok tatlı canım benim:))haftasonu gelinde bizdekini şişirelim:))
Ela'da çekmecesinden çıkarıp çıkarıp bakıyor:))"Yaz olcak, Antalyaya gidicez, Ela böyle cup cup yüzücek:))"

Gökşen 9 Mart 2009 20:11  

Selda, haftasonu sizdeyiz o hal :)))

Gülden 2 Nisan 2009 16:40  

:) şu resimlere binme veya resimlerdekinleri çekip alma isteği yok mu ahh ahhh :) Anlat anlatabilirsen işte.. Bu durumda çabuk ikna olabilen bir çocuğun var ise şayet kendini şanslı sayabilirsin.

daicszrneo 17 Aralık 2009 00:43  

, [url=http://alsjdijrupqg.com/]alsjdijrupqg[/url], [link=http://wuljfagotcxh.com/]wuljfagotcxh[/link], http://rxnewybtzwfw.com/

Yorum Gönder