“Teğel”lendi

16 Mart 2009

[Merak etmeyin, ben plastik cerrahım. Teğellemek nedir, bilir misiniz?] dedi.

Bilirim dedim içimden, annem paça boylarını kısaltmak için öncesinde teğellerdi. Bu kadardı benim için “teğel”in anlamı. Geçtiğimiz Cumartesi sabahına kadar.

Sabah uyandı, odasından seslendi. Gittim aldım yatağından, yanıma getirdim. Bir haftanın özlemiyle koklaştık, boğuştuk. Ablası geldi sonra. Alayım mı yanınızdan dedi. Al dedim, ben de lavaboya geçeceğim. Bir müddet sonra, ben lavaboda yüzümü yıkarken ağlama/mızıldama arası bir ses duydum. Önemsemedim. Feryat figan ağlamadı da o yüzden önemsemedim. Bazen ayağı takılıp düşünce de benzer sesler çıkarıyor, sonra devam ediyor. Yine aynı zannettim.

Banyonun kapısını çaldı Yıldız. O an aklımdan [acaba?] diye geçirdim. Yok, insan yakıştıramıyor ki yavrusuna. Başka birşey için kapıyı çalmış olmalıydı. Açtım. Önce Yıldız’ın ağladığını gördüm. Sonra kızımın yanaklarından süzülen kanı. Yazması bile nasıl zor geliyor. Yakışmıyor bu satırlara. Kaptım kucağından. Yüzünü yıkadım, yanaklarını temizledim. Yarayı gördüm. Kaşının biraz üzerinde. Yaranın içi görünüyor. Derin.

O an’dan sonrasını çok net hatırlayamıyorum. Babayla telefon görüşmesi, üzerine bulduğun ilk şeyin geçirilmesi, kapının kilitlenmesi ve yola çıkış.

Çikolata sosu süreceğiz dedi doktor amca tentürdiyotu sürerken.

Sivrisinekler ısırmış dedi uyuşturucuyu enjekte ederken.

Yüzünü bezle kapatırken de saklambaç oynayacağımızı, seslenince ses vermesini istediğini söyledi.

Dikişi atarken toka takıyorum dedi en fiyakalısından.

Kuzum her aşamasında merakla dinledi doktor amcasını, hiç ses çıkarmadı.

Ben, babasının omuzları arkasına kafamı gömdüm. Cesaretimi topladıkça izleyebildim. İçim çekildikçe yine gömdüm.

Elinde ipod varken kalkmak istemiş, birden fırlamış yataktan. Komidinin üzerinde duran kitaplarıma doğru bir hamle yapmış, ayağı ipod’un kulaklığına takılmış ve komidine uçmuş.

Bütün hikaye bu.

18 yorum:

Nilsunun annesi 16 Mart 2009 23:05  

Off ya okurken içim bir tuhaf oldu. Çok geçmiş olsun. Öp benim için kızını lütfen...

Gülfer 16 Mart 2009 23:35  

Ah canım yaa!...
Kıyamam... Çok geçmiş olsun Gökşen'cim.
Allah beterinden saklasın. Çabucak geçer inşallah.

pastaci rapunsel 17 Mart 2009 00:15  

Çok geçmiş olsun minik prensese:((

SenBenCem,  17 Mart 2009 10:25  

Gökşen ayy okudum ve içim cız etti, yavrum benim, canım benim neyse ki gözüne gelmemiş. Çoooook ama çok geçmiş olsun.

Kucak dolusu sevgiler

Dia,  17 Mart 2009 11:03  

Kuzum ya.. Tekrar geçmiş olsun.. Allah beterinden saklasın.

bernacan 17 Mart 2009 11:41  

Çok geçmiş olsun. :(

Gökşen Camgöz,  17 Mart 2009 12:58  

Hepinize teşekkür ederim.

Hande'cim sorma ben de gözüne gelmediği için şükrediyorum, ya öyle olsaydı ya böyle olsaydı senaryo senaryo üzerine.

Pastacı Rapunsel, hoşgeldin.

yasemin,  17 Mart 2009 16:19  

İnan okudum ve tüylerim ürperdi.Benim kuzumun yanmasındaki hislerin aynısını hissettim gerisini hatırlamamak hastaneye nasıl gitmek ... çok iyi bilirim.Çok ama çok geçmiş olsun.... daha kötüsü olmadığı için şükürler olsun.Minik kelebeğe geçmiş olsun dileklerimizi ilet...
selamlar
Yasemin

Bahar 17 Mart 2009 18:35  

Çok geçmiş olsun, okurken bile içim çekildi, değil bakabilmek ben dikiş atılırken bile orada duramazdım herhalde. Allah beterinden saklasın.

Kanka Ela'nın annesi Selda.,  17 Mart 2009 19:07  

içim acıdı..çok çok geçmiş olsun...

Ayça 17 Mart 2009 21:15  

Çok büyük geçmiş olsun.. allah beterinden korusun meleklerimizi..
içim bir fena oldu ama .. anne gücü geliyor bu zamanlarda galiba insana..

Gökşen 17 Mart 2009 21:37  

Yasemin, seni nasıl iyi anladım bilsen. teşekkürler.

Bahar, benim de pek durduğum söylenemez ya, devekuşu misaliydim.

Selda'cım, canım arkadaşım sağol.

Ayça, anne gücü beraberinde anne tutukluğunu da getirdi desem.

edanik 18 Mart 2009 09:37  

gecmıs olsunnnnnnnnnn

özge erdoğan,  18 Mart 2009 10:50  

sen anlattın ben aynen kendi kızımmış gibi üzüldüm...Annelik evrensel bir duygu olduğundan olsa gerek...Lal'i çok öpüyor ve geçmiş olsun diyorum..Lila'nın Lal'e selamları var...

primarima,  18 Mart 2009 14:08  

Çok geçmiş olsun allah beterinden saklasın :(

Bahar 19 Mart 2009 14:37  

Siz yorum yazınca farkettim kısa bir Ayvalık yazım varmış arşivde, siz de yazınca yayınlayayım hadi dedim :))

tzxigg 21 Nisan 2009 20:57  

, [url=http://czfrruzccofn.com/]czfrruzccofn[/url], [link=http://rkfqgecemneu.com/]rkfqgecemneu[/link], http://txmzwywmwjrh.com/

ngdcdkcenc 22 Nisan 2009 01:15  

, [url=http://awnkglovmhyo.com/]awnkglovmhyo[/url], [link=http://bvwzqaqjfppe.com/]bvwzqaqjfppe[/link], http://dtgiyqazgmim.com/

Yorum Gönder