Huzursuz bir gece

4 Mart 2009

Dün akşam annanneden dönüş yaptık evimize. Lâl odasını özlemiş, ilk olarak hemen odasını kontrol etti, tek tek oyuncaklarına baktı, ayakkabı dolabını açtı, birer birer indirdi, konuştu ayakkabılarıyla. Ne zaman ki ablasının elinde biberonu gördü, yatma vakti komutu beynine sinyalleri gönderdi ve yatağına gitmek istedi. Yatırdım. Parmağıyla karşıdaki yatağını işaret etti, “anne uyu”. Tamam tatlım buradayım uyuyorum dedim. Cok cok cok, biberonu emme sesi geliyor odanın karanlığında. Artık sütsüz uyutmaya alıştırmalı diye konuşuyorum içimden. Bir müddet sonra, elinde biberonu kolunu havaya kaldırdı, içmemiş hepsini. “anne bitti” dedi. Tamam Lâl’cim dedim, üzerini kapattım ve karşısındaki yatağa geçtim. Yok hayır galiba geç-e-medim.  O benden önce davrandı, ayağa kalktı. Benim yattığım yatağı gösteriyor. “Anne oyda kucaaanda, Lâl uyu”. Lâl’cim orada uyunmaz, senin yatağın burası. Başını sallıyor iki yana “ı-ııhhh, Lâl oyda uyu”. Annecim senin yatağın çok güzel ama, bak arı maya burada, şişman burada, şimdi benim yanıma gelirsen onlar üzülürler yalnız kaldıkları için lütfen hadi yerine yat” diyorum. Ses yok, itiraz yok, garip bir bakış suratında. Ben de ona bakıyorum. Rengi bembeyaz. Lâl iyi misin? dememle başlıyor çıkartmaya. Öylece kalakaldım, panik yok, telaş yok. İzliyorum. Kimseye yardım için seslenemedim bile. Olduğum yerde kilitlendim. Tam bitti diyorum, bir parti daha kusuyor. Bitti diyorum arkadan bir daha başlıyor. 3-4 sefer yanılmıyorsam, içinde ne varsa çıktı. Bitince kendime geldim ben de. Ablasına seslendim. İçeri girdi bi çığlık. “Ay ne oldi burada?” “Banyoya geç, sıcak suyu hazırla, bir parça su getir, kolonya getir, babasına seslen... vızır vızır konuşuyorum. Kuzumda hiç ses yok, korkmamış bile. Sessizce benim çözülüşümü izliyor. Yıkadık pakladık, üzerini değiştirdik, yatağını değiştirdik ve bir gece için bizim odamızdaki park yatağına aldık. Babası uyuttu. Ben de yattım. Süt mü fazla geldi, sindiremedi mi, acaba bugün sahilde midesini mi üşüttü, ben nasıl da anlamadım yüzündeki ifadeden birşeylerin ters gittiğini falan diye düşünürken uyuku falan kalmadı tabi. Arada bir de kalkıp iyi mi diye bakıyorum. Sabah olmak üzereydi, uyumuşum.

7 yorum:

Nilsunun annesi 4 Mart 2009 23:54  

Kıyamam ben ona:) Eminim çok zor ve uzun bir gece olmuştur... İnşallah küçük prensesin en kısa sürede toparlar ve tekrarı yaşanmaz. Çok ama çok geçmiş olsun... Bu arada önceki posttaki yoruma cevaben "memnuniyetle:)"

Elif 5 Mart 2009 00:11  

yavrum ya... Biz de yeni atlattık böyle bir durum, arabada denk geldi. Ben teşhisimde doğru çıktım, bizimki üşütmeydi. Umarım sizinki de öyle geçici ve anlıktır. Tekrar geçmiş olsun...

primarima,  5 Mart 2009 18:07  

Çok geçmiş olsun.Süt fazla geldi mutlaka midesi kalkdı ...

SenBenCem,  5 Mart 2009 18:11  

Ayyy şimdi okudum, umarım iyidir Lalcik. Hay allah ya, bence de süt fazla gelmiş olabilir. Çoooooooook geçmiş olsun Gökşencim

ilkay 6 Mart 2009 01:48  

Geçmiş olsun. Oluyor bazen böyle kötü sürprizler ve annelere uykusuz geceler...

Gökşen Camgöz,  6 Mart 2009 13:05  

Hepinize teşekkür ederim.

grpfozczb 16 Aralık 2009 10:56  

, [url=http://inqvlgoeysnn.com/]inqvlgoeysnn[/url], [link=http://johlcmpzpofv.com/]johlcmpzpofv[/link], http://qpmtanhqpppr.com/

Yorum Gönder