Bir sorum olacaktı?

11 Haziran 2010

Şarküteri yok denecek kadar az --> Pazardan pazara, sadece kahvaltıda

Kızartma yasak --> Neredeyse hiç yemeyiz

Fast food yasak --> Aaa doktor bey siz beni ne sandınız? Elbette ki whooperları hüpletmiyoruz.

Kırmızı et ölçülü ve haşlanarak yenecek --> Sadece ızgara yapıyoruz. Mangal falan işte.

Yasaklılar listesi uzayacaktı…

Taa ki bizim bücür “ama benim dedem bayyamolunda mangal yakacak bana, sujuk yapacak tamam mııığğ” diyip de doktoru kendine getirtene kadar.

Gelişme dönemindeymiş. Zaten kan sayımı da düşük çıkmış. Herşeyden yiyecekmiş ve kontrollü beslenecekmiş.

Peki, sorarım size doktor!

Bütün bunlara zaten doğaçlama uyum sağlarken bu kolesterol neden üst seviyede çıktı hııı?

Şimdi ben nasıl bir beslenme programı çıkartmalıyım?

3 yorum:

Unknown 11 Haziran 2010 16:15  

Bu kolestrolün sebebi yılın hastalığı stres :((

Gökşen 11 Haziran 2010 16:53  

Bahar, 3 yaşında bir çocuk ve kolesterol kelimeleri yan yana gelince bana başta komik geldi, ne yalan söyleyeyim. Başta dalga geçiyor bizimle zannettim :-) Oluyormuş işte.

Unknown 14 Haziran 2010 13:33  

Ben senin zannetmiştim :))))))))
Egemen'in tatilde burnu kanadığından doktoru tansiyonunu ölçmüştü de biz de şaşırmıştık.

Yorum Gönder