Saner'le Lâl-i haller

3 Haziran 2010

Lâl pişman
Lâl: Annejim saney yemek yiyemez dimi?
Anne: Yiyemez, o daha çok küçük. Saner sadece süt içebilir.
Lâl: Annejim senin buyanda süt vay mı?
Anne: !! hmm yok Lâl’cim. Sen bebekken içtin. Hem dişlerin çıktı büyüdün sen artık, yemek yiyebilirsin.
Lâl: Sütün bitti mi şimdi annejim?
Anne: Evet tatlım.
Lâl: Annejim keşke hepsini içmeseydim.


Lâl kıskanç
Anne: Lâl’cim bugün neden Saner’in kapısını üzerine kilitledin?
Lâl: Ikk mııkkk
Anne: Ama Lâl’cim o daha bebek. Acıktığını söylemiyor, parka gitmek istediğini söylemiyor. Bu yüzden biraz daha bakıma ihtiyacı var. Sen de öyleydin bebekken hatırlıyor musun?
Lâl: Annejim sen bilmiyoysun. Ben Saneyi hıysızlaydan, canavaylaydan koyumak için kitledim yaaa.
Anne: !!?


Lâl çocuk
Anne: Evet küçük hanım, nereniz ağrıyordu gösterebilir misiniz?
Lâl: Benim ateşim çıktı, biyas da öksüyüyoyum.
Saner’den dışses: ıngaaaa uvavavaaa
Anne: Aaa Saner ağlıyor Lâl’cim, bir gidip bakalım ne olmuş acaba?
Lâl: Anne duy, çok kakam geldi. Çabuk. Ay altıma yapıcam anne göymüyoy musun?
Anne: !!?

Lâl abla
Lâl: annecim ben aytık büyüdüm dimi?
Anne: Evet tatlım, tabii ki büyüdün.
Lâl: Ama Saney daha bebek.
Anne: hmm evet o daha bebek.
Lâl: Annejim o zaman ben Saney’i araba koltuğuna oturtucam ve vıııın diye gidicem.
Anne: hmm ama o kadar da büyümedin sen.
Lâl: Büyüdüm anne büyüdüm. Ben ablasıyım onun tamam mı anne?
Anne: !!?

9 yorum:

Gülfer 3 Haziran 2010 20:03  

Maşallah prenses Lal'e, ablalığa hemen alışmış. Saner bebek de pek yakışıklıymış ama :)

Unknown 4 Haziran 2010 10:32  

Çok tatlısın Lal :)) Her duruma göre nasıl da cevaplar hazır :))

Sen Gelince 4 Haziran 2010 12:24  

Ah çocuklar:) Ne büyük keyif oldu bir bilsen günün bu saatinde:)

Adsız,  4 Haziran 2010 13:11  

Nasıl bir hazır cevaplıktır o :) demek pişman sütleri bitirdiğine, kuzu bunlar kuzu.

Sanem 5 Haziran 2010 00:25  

Ne kadar güzel kardeş, dost, sırdaş olacaklar birbirlerine. Sizi çok seviyorum canlarım.

Kerem 6 Haziran 2010 03:04  

İkisini tost yapıp aynı anda yiyebilir miyimm ??

Gökşen 6 Haziran 2010 15:28  

Kerem, ben size afiyet olsun diyim o zaman. Özledik...

Nihan 20 Haziran 2010 23:01  

kızına ve cevaplarına bayılıyorum :) Epey olmuş sizi ziyaret etmeyeli çok eğlendim. Saner de pek lokum maşallah.
Sevgiler

Gökşen 21 Haziran 2010 09:40  

Nihan, bazen ben de donup kalıyorum cevaplarına. Hep bekleriz :-)

Yorum Gönder