Bir anlaşma yapsak?

29 Haziran 2010

Bu sabah ilk defa Lâl’den iki tane olduğunu hayal ettim. Aslında ilk defa demek yanlış olur.

Tabii ki daha önce de hayal ettim, ama hep zor anlarda kendime moral bulmak için gözümde canlandırdığım anlardı bunlar.

İki çocukla parka gitmek, iki çocuğa yemek yedirmek, iki çocuğu yıkamak, iki çocuğa masal okumak; biri pinokyo ister öbürü hansel’le gratel mesela… biri ak dese öbürü kara der. İşte bu zamanlarda hep içimden “better mı? beter mi” diye sordum kendime.

“Better” gökşen, sakin ol, derin bir nefes…

Bu sabah, kullandığım ilacın yan etkisi nedeniyle hallüsinasyon görmediysem, bir an yatağında iki çocuk var olduğunu gördüm resmen…

Lâl, abla.

Park yatağının fermuarlı kapısını cırt curt açarken sanki yanında bir arkadaşı/kardeşi vardı. Bıdır bıdır birşeyler anlatıyordu ona.

Oysaki bir gece önce beni zorla o fermuarlı kapıdan geçirip yatağına yatırmıştı. Lâl anne, ben bebek olmuştum.

[Bebeyim ben sana hemen süt getiyiyoyum, alaama sakın] diye odadan çıkarken nasıl da telaşlıydı…
[Annecim gitme korkuyorum] diye seslendim arkasından…
[Yütfen bebeyim biyaz sabyet, hemen ısıtıp geliyoyum tamam mı?]

O beni arkadaşı sanıyor. Çünkü ne sık sık görüşebildiği bir arkadaşı var, ne kardeşi…

Evin içinde kovalamaca anneyle oynanır, oyuncak mutfağında anneyle kek yapılır, minderlerin üzerinde anneyle zıplanır, anneyle puzzle yapılır, bebeklerin kıyafetleri anneyle beraber değiştirilir…

Tam da beni arkadaşı sanmasından hayıflanıp, kafamda evimize en yakın kreşleri düşünüyorken…

Bu sabah sanki bir kardeşi varmış gibi yanında biriyle konuşması bir işaret olabilir mi?

Peki, ben bu işareti değerlendireceğimi söylesem….

Ancak bir anlaşma yapsak?

Modelinin +2 yaş olması mümkün olur mu? Beni anlayan olur mu?

2 yorum:

anne kaleminden 29 Haziran 2010 21:39  

valla o modellerden var mı bilmiyorum :))) ama kardeş tüm yoruculuğuna rağmen yine de çok güzel..

hayal 9 Temmuz 2010 16:31  

Evet anlayan var :))) Aslında bence, +2 olmaktan ziyade, 1,5'tan 3,5'a geçen modellerden varsa ben de alabilirim ve 2 tane daha çocuk yapabilirim :) kıhkıhkıh

Yorum Gönder