Ta ta taaaam... Sonunda bu da oldu!

6 Temmuz 2010


Lâl: Annejim ben evlenmek istiyorum.
Anne: İçses (oldu canım) Hmm tabii ki kızım, ileride zamanı gelince evleneceksin tabii ki.
Lâl: Hayıy şimdi evlenijem.
Anne: Öyle mi? Peki damat kim?
Lâl: Damaaaaat… dayım olsun!
Anne: Dayılardan damat olmaz ki Lâl.
Lâl: Kim oluy damat?
Anne: İçses (bizim onaylayacağımız biri elbette) Buna ileride sen karar vereceksin.
Lâl: Ben yabanjı biyiyle evlenemem anne koykayım!
Anne: İçses (ha şunu bileydin) Ama sen onu tanıyacaksın, arkadaşlık edeceksin… yabancı olmayacak sana.
Lâl: Oymas anne yütfen dayım damat olsun.
Anne: Lâlcim dayın damat olamaz…
Lâl: Peki babam olsun damat hııı?
Anne: Nerden çıktı bu konu kızım, baban da olmaz diyceem ama...?? Hadi şakacıktan olsun bakalım…
Lâl: Yaşasın ben evleniyoyum anne, gelin oluyoyum… Ama olamaaaas!! tüh benim gelinliiim yok ki!

9 yorum:

Unknown 6 Temmuz 2010 10:07  

Hay Allah gelinliği mi yokmuş, bak sen :))))

anne kaleminden 6 Temmuz 2010 10:41  

hay allah bak annesi gördün mü, gelinlik eksikmiş :))))) tüm kız çocukları bir yaşta aynı şeyi istiyorlar, kendimden hatırlıyorum gayet de mantıklı geliyodu babamla evlenmek :)

Sen Gelince 6 Temmuz 2010 11:03  

Eee öğrenebildim mi Gökşen'cim evlilik fikrinin nerden çıktığını... Nasıl heves etmiş baksana... Yani nerdeyse bir gelinlik gönderesim geldi:)

Gülfer 7 Temmuz 2010 23:23  

ay gece gece güldürdü beni fındık :)))

Kerem 8 Temmuz 2010 06:39  

Çok özledim seni dayıcım, mektubunu da aldım çok duygulandım gerçekten :) benimde damatlığım yok zaten üzme kendini ^_^

Gökşen 8 Temmuz 2010 09:20  

Bahar, gelinlik yok ama evdeki beyaz örtüleri birbirine bağlayıp poposuna iliştiriyor. Korkulur bunlardan :-)

Anne Kaleminden, bir de bazen bozuk atıyor bana ondan hebrsiz evlendim diye :-)

Özlem, hayır demeyiz inan :-)

Gökşen 8 Temmuz 2010 09:21  

Kerem'cim, birinize gelinlik birinize damatlık alsam :-P
Az kaldı az.

ANANNE,  8 Temmuz 2010 21:59  

allah bana torunumun gelin oldugunu saglıkla göstersin.inş.lal cigim gelinlık sana çok yakışacak.

...Bebişlerim... 14 Temmuz 2010 16:58  

Çok tatlısın ya :)))
kızlarda oluyor bunlar. Benim cimcime de 4 tane bebek yapacak....
vay halime benim :)))))

Yorum Gönder