29 Ekim

3 Kasım 2010







Her yerde artık varlıklarını hissettiriyorken
Neden o gün burada göremediğimiz bir grup insanın nerede olduklarını merak ettim...
Bir de “Apo’nun .içleri durduramaz bizleri” diye slogan atan
O caddeli gençliğin askerlikten yırtıp çürüğe çıkmak için ne katakulliler yaptıklarını…
Sahi 31 Ekim sabahı neredeydi bu coşkulu arkadaşlar?

Girme şu konulara gökşen, yazma buraya diyorum da… bazen tutamıyorum kendimi işte…

Mesela bu yazıyı hemen 29 Ekim gecesi yazdığını ve taslak olarak kaydedip yayınlamayı unuttuğunu yaz.
Bitir bu yazıyı.
Basit bir unutkanlık olsun.

3 yorum:

Müge 3 Kasım 2010 14:28  

Haklısın....

:(

Adsız,  3 Kasım 2010 14:41  

Gökşen, kirletme Lal'in bloğunu böyle şeylerle arkadaşım.Lal'e yazık. o güzel minik elleriyle tuttuğu Ata'ya yazık..İnsanın dilinde küfre dönüşüyor her sözcük bu ülkede..

Gökşen 3 Kasım 2010 16:23  

Müge, evet koca bir :-(

Syra, ne biliym bazen dilimi tutamıyorum. Böyle de bir gerçek var, görmezlikten gelemiyorum.

Yorum Gönder