Haftasonu ödevi

5 Kasım 2010


MVI_0746
Yükleyen goksencamgoz. - Dünyanın en ünlü yıldızlarını burada izleyin.

Nostalji yapıyorum evet.

Bir sms aldım da, ondan sebep :-)

Sayın Velimiz diye başlıyor sms...

Atatürk haftası kapsamında tüm çocukların Atatürk albümü hazırlaması isteniyor. Bir de not düşülmüş, ödevi siz yapmayın, sadece yardım edin diye :-)

Dönüp dönüp okuyorum mesajı... Sanırsınız sevgilimden akşam için şık bir davet aldım ... Okuyup okuyup kikirdiyorum... Veli? Ben?

Bu haftasonu meşgulüz anlayacağınız.

Mutlu hafta sonları herkese :-)

4 yorum:

Adsız,  5 Kasım 2010 14:38  

:))) Bayıldımmm :))))Kolay gelsin hafta sonu için ..

Ayla 5 Kasım 2010 15:21  

Maşallah çok tatlı bir kızınız var.Ben oğlumla ödev yapacağım ve veli olacağım günleri sabırsızlıkla bekliyorum,size kolay gelsin bu haftasonu

aysencifci 5 Kasım 2010 17:22  

Harikaydı!:)D Tam yemeklik şu güzelliğe bak maaşallah! Ekrandan uçup o kafasını ayıya gömen yanaklara birer öpücük atasım geldi. Velilikte yakışır size. Darısı başıma. Öpüyorum sizi

Gökşen 5 Kasım 2010 17:46  

Syra, teşekkürler. sen haftasonu şarj ol, yaz :-)

Ayla, hoşgeldin. teşekkürler.

Ayşen, nerelerdeydin yahu? Bir ben kaldım zannediyordum, demek sen de geç veli olanlardansın :-)

Yorum Gönder