Kısa kısa...

12 Kasım 2010

Son günlerde Prevenştayn denen çizgi karakterin derdine düştük.

Prevenştayn onu öyle yapmıyor anne… Prevenştaynı açalım anne… prevenştayn gibi olmuş mu anne?

Anladık bu bir çizgi film kahramanı ama… üşenmedim kendime görev edindim digiturk çocuk kanallarındaki tüm çizgi filmlerin isimlerini taradım. Yok böyle bir karakter. Ha bir de anlamadım diye fırça da yiyorum… Fırçanın üstüne cilayı da geçtim mi tamamdır [benden ösüy dilemelisin anneee tamam mıığğ] şeklinde…. Çocuk çocuk diyor iç sesim… ben sana penetrasyon testlerini yaptın mı diye sorsam ve üzerine beni anlamadın diye özür diletsem nasıl olurdu ha söyle bana??

Dün disney dergilerinin birine bakıyorken coşkulu bir çığlık attı… [prevenştayn işte bu anne] dedi. Ay dedim şükürler olsun süper kahramanla tanışacağız nihayet…. Efendim Prevenştayn, Little Einstein’mış. Ben sana ne diyeyim çocuk, tırım tırım prevenştayn arattın ya bana…

Son günlerde bir de saçlarına düşkün oldu ki… saçları açık dolaşmalar, durup durup bukleleri kontrol etmeler… saçlarını kestirme işini pek dile getirir olduk bugünlerde ona bağlıyorum ben. Dün beraber aynaya bakarken [üzülme senin de saçların güzel] dedi… yok dedim seninki gibi değil, senin buklelerin var çok güzel seninkiler dedim… sonra nereden geldiyse aklıma “sen annenin en çok nesini seviyorsun?” diye sordum. Bir anda boynuma atladı [canını çok seviyorum canını] :- )

Biz bu bayrama telaşlı bir sevinçle giriyoruz. Giriyoruz dediysem bugün tatile giriyoruz gibi anlaşılmasın, Pazartesi yine ofiste olacağız ama bu sefer Lâl’le geleceğiz. Oyuncaklarını ofise taşıyıp biraz şenlendiresim var burayı. Herkes bayramı cumadan başlatıyorken başka türlüsü çekilir miydi ki? : -)

Telaşlı sevincimiz ne mi? Ne bileyim ben? :- )))

10 yorum:

anne kaleminden 12 Kasım 2010 15:20  

preveştayna çok güldüm... bazen bulmaca gibi oluyorlar... lal çok tatlı poz vermiş :)

Adsız,  12 Kasım 2010 15:20  

O little einsteinlar ve bindikleri roket varya, işte o roket ben oluyorum bizim evde :))

mutlu bayramlar :)
lal çok şeker çıkmış bu arada..

Ballı Cimcime 12 Kasım 2010 15:59  

Çok tatlı çokk, güzeller güzeli Lal; "canını çok seviyorum çok canını" demesineyse hayran kaldım prensesin. Sevgiler

gülay 12 Kasım 2010 16:37  

Ah be Lal içimi erittin.Öperim çokçana o annesinin canını seven güzelliği.

Gökşen 12 Kasım 2010 18:12  

Nihan, hem de ne bulmaca aynı model sende de var :))

Syra, rokete çok güldüm :-))

Gökşen 12 Kasım 2010 18:14  

Ballı cimcime, ben de eridim bittim sorma.

Gülay, ben de eriyik bi biçimde dolaşıyorum. teşekkürler.

Gülfer 12 Kasım 2010 23:08  

bizim ki de "lidılaystarr" gibi birşeyler geveliyor bilmediğim bir melodi eşliğinde, sanırım aynı nane :)))

lal pek şeker çıkmış.

şimdiden mutlu bir bayram dilerim.

Gökşen 14 Kasım 2010 21:11  

Gülfer'cim size de mutlu bayramlar. lidılstar'ı çok öperim.

Nihan 19 Kasım 2010 21:52  

senin bu kızın varya laf ebesi :)
kıyafete bayıldımmmm. Mutlu bayramlar

Gökşen 20 Kasım 2010 22:44  

Nihan'cım çok teşekkürler, size de mutlu bayramlar...

Yorum Gönder