Unutkandım tamam da...

26 Mayıs 2010

Evdeki bir duvarın ölçüsünü alacağım… tam 10 gündür.

1.gün: hay Allah nereye koymuştuk metreyi?

2.gün: tocacııııım. Metre nerde olabilir?

3. gün: hah buldum. Lâl uyusun da sonra alırım ölçüyü.

4. gün: tamamen unuttum

5.gün: aa ölçü alacaktım, hemen aklımdayken halledeyim.

Dipnot: yine unuttum

6. gün: bugün kesin alınacak bu ölçü. Lâl’in uyumasını beklemeyim en iyisi… aa dur kızım o oyuncak değil ki… hem bak serttir onun kenarları elini keser. Ay lütfen Lâl senin boyunu odandaki zürafada ölçeriz hem. Bırak da halledeyim şu işimi. Hah baban geldi. Ona söyleyim de ucundan tutsun bari. Lâl çekiştirme şu metreyi….

Dipnot: tocanın gelmesiyle kaybedilen bir gün daha

7.gün: Hazır uyumuşken ölçeyim… hmmmm Xm Xcm miş. Kağıt kalem bulayım… hay aksi nerde bizim not kağıtları? Neyse ölçü kolaydı aklımda tutarım ben.

8. gün: kaçtı duvarın uzunluğu yahu? Pooof akşama tekrar ölçeyim, telefonuma da bir hatırlatma yazayım…

Dipnot: Lâl’in uyuku saatine denk geldiği için asap bozan hatırlatma sesinin ertelenmesiyle kaybedilen bir gün daha.

9.gün: Kağıt-kalem tamam, metre burada. Basınç ayarları da tamam. Ölçebilirm. Aa sahi X m Xcm di. Ne de kolaymış, nasıl unutmuşum. Neyse not da aldım. Çantama da koyayım.

10.gün: Çanta çanta değil ki, dipsiz kuyu... nerdeydi bu not bulamıyorum.

11. gün (bugün): Bu konuya ara verdim şimdilik. Tüm parametreler uygun zamanda bir araya geldiğinde tekrar gündemime alacağım.


3 yorum:

Gülfer 26 Mayıs 2010 10:26  

ay şahane, yalnız değilim! :)

Sen Gelince 26 Mayıs 2010 11:52  

İlahi çok hoşsun Gökşen:)

Sanem 26 Mayıs 2010 12:39  

AYNEN:) Bir unutkanlık ve fırsat bulamama durumudur gidiyor hayat :)

Yorum Gönder