O beni Süperman sanıyor!

24 Mayıs 2010

Anne yemez, anne uyumaz, anne dinlenmez, anne okumaz, anne ağlamaz, anne yemek yapmaz, anne tv seyretmez, anne telefonla konuşmaz, anne alışveriş yapmaz, anne bilgisayar başında olmaz, anne …

Ben bir yerlerde yanlış yaptım. Her sorduğu soruyu cevaplayarak, o her istediğinde her ne yapıyorsam bırakıp onun istediği gibi davranarak yanlış yaptım.

O şimdi beni süperman sanıyor.

Onun gözüyle ben güneş enerjisiyle çalışan, fotosentezle beslenen bir kahramanım.

Superman’im ben, süperman :)

5 yorum:

Sanem 24 Mayıs 2010 16:22  

süpermen değil süper annesin sen :)
ben de senin gibi süper anne olabilir miyim acaba:)??

Gökşen 24 Mayıs 2010 16:26  

Sanem'cim,
"istersen olma" diye emrivaki bir söylemde bulunacağım ama gözünü korkutmak istemem :-)

AycA 25 Mayıs 2010 01:15  

ah!!!!
ah bir daha!!
aynı dertten muzdaribim galiba..
şimdi yapamadığımda yüzüme tokatlarçarpıyor (hayat tarafından )
off off

AycA 25 Mayıs 2010 01:22  

ay yazmıştım yayınlamadı blogspot!:(
ah!! ahh!!
ben de aynı dertten muzadribim..
ve süpermen olmadığımda hayat tokatlarını çarpıyor yüzüme..
Sanem olma diyeceğim :=) bazen yapma gerçekten :) nacizane....

Gökşen 25 Mayıs 2010 09:18  

Ayça, son yazını okuduğumda ben de bir ahh çektim :-)

Yorum Gönder