İmza: İkibinon

2 Ocak 2011



Resimler 1 Ocak 2011 akşamından...

Yeni seneye evde, er kişiyle, battaniye altında hatta kendimize olan saygımızı kaybetmemek adına ve zoraki  çıtırdattığımız çerezlerimiz ve gazlı içeceklerimizle girdik.
Telefonlarımız çalmadı ve kimseleri aramadık...
Yeni seneye ayıp etmeyelim diye zor ettik onikiyi...
Zoraki gülümsemeler taktık dudaklarımıza...

Havai fişekler atılınca eyvah dedim, uyanmıştır ve korkmuştur... ya annemi isterim diye tutturursa?
Öyle olmamış.
Hiç uyanmamış.

İkibinon biterken bir dersimiz varmış öğrenecek;  ondan sebepmiş bütün olanlar...
Allah, o çok olmasını istediğin şeyi verdiğinde...
Sen mızıkdarsan...
O'nu senden geri alırmış.

İmza : İkibinon

5 yorum:

Sen Gelince 3 Ocak 2011 13:09  

2011 daha fazlasını versin tabii ama ben anlamadım, umurım her şey yolundadır...

Gökşen 3 Ocak 2011 17:03  

Özlem, evet şimdi herşey yolunda, daha iyi olacak ben de umarım...

Gülfer, evet malesef. Nasıl da anlıyoruz halimizden :)

Adsız,  5 Ocak 2011 08:43  

Yine dene yine yenil. Daha iyi yenil!
S.Beckett

Yeni sene sana geri versin istediğin şey ne ise..

Gökşen 5 Ocak 2011 12:07  

Syrakusa, bilemiyorum ve yanıt bile veremedim.

Yorum Gönder