Yok artık!

19 Ocak 2011


Çocuk: Annejim ben artık pammak arası terliklerimi giyemem dimi?
Anne: Evet Lâl’cim küçülmüştür artık
Çocuk: Dedem bana yeni pammak arası alsın o zaman anne
Anne: Tamam, söyleyelim önümüzdeki yaz alsın
Çocuk: O zaman bana küçük olan pammak aralarımı da kız kardeşime veririz dimi annejim?
Anne: (zınk!) Ama Lâl’cim senin bir kardeşin yok ki, bir kardeşin ol-ma-ya-cak… olsa benim karnımda bebek olurdu dimi?
Çocuk: Annejim! O zaman sen önce bi gelin ol, sonna karnında bebeğin olur tamam mı?

11 yorum:

Unknown 19 Ocak 2011 13:54  

Bak sen kardeş mi istiyormuş :))

aysencifci 19 Ocak 2011 14:18  

Yok yok bunlar hakikaten aşmış kendini! Yemeklik ama o pammaklar:)D

gülay 19 Ocak 2011 14:41  

Sende mi Lal'ciğim....
Ah Gökşen Taliş'de her olayın sonun kardeşe bağlıyor.Ne olmak istediğini soranlara bile verilecek tek cevabı var.ABLA....Parkta,markette gördüğü herkese benim kardeşim olacak adı da Rüzgar olacak deyip duruyor.Ardından kaçınılmaz soru,hamile misiniz?
Umarım bu dönemde geçicidir.Yoksa bu baskılar beni yıldırabilir:)))

Gökşen 19 Ocak 2011 15:08  

Bahar, evde resim çiziyoruz mesela bir de bebek yatağı çiziyor bunda kardeşim uyuyacak diyor. Fena durumdayız :-)

Ayşen, doktora bu kolay değil :-)

Gülay, yapma yahu, mesleği ABLA olacak öyle mi? İsim de hazırmış, e hadi diyim ben o zaman :-)

Hande 19 Ocak 2011 16:18  

kardeiş isteğini ne güzel anlatmış. çok güldüm :)

Unknown 19 Ocak 2011 17:55  

Süper yorumlamış annesi, hayranım zamane çocuklarının zekasına...

Gökşen 19 Ocak 2011 18:57  

Hande, canı istesin de neler anlatmaz, neler sorgulamaz :-)

İçimizdeki karnaval, her gün yeni bir şaşkınlık yaşatıyorlar. ve ben hala şaşırabildiğime şaşırıyorum :-)

Hande 20 Ocak 2011 09:10  

Ayyy kuzucuk kardeş istiyooor ne güzel de anlatıyor, ve aklı nasıl çalışıyooor. Önce gelin olunur sonra bebek yapılır.
Ayy Gökşen yap bir tane daha, çok istiyor baksana, kırma hevesini

Gökşen 20 Ocak 2011 09:51  

Hande, deme öyle :-) sen biliyorsun :-)

anne kaleminden 25 Ocak 2011 13:49  

:)))) çok kesin konuşmamak lazım :)))

Gökşen 25 Ocak 2011 13:53  

Nihan, biliyorum ama dilin kemiği yok :-)

Yorum Gönder